Gå til innhold
Arkivverket

[#38115] slekten Kanestrøm

Gjest Lillian Stålenblad
 Del

Recommended Posts

Gjest Lillian Stålenblad

Leter etter forfedrene til min farmor Magdalena Lovise Kanestrøm født 13.8.1908 Gift med Magnus Steen,født 11.1.1906, ....Hun var Datter av Peder N Kanestrøm og Frederikke Brun,datter av Elias og Magdalena Brun..... Farmoren min hadde en bror ved navn Nils Gustav som giftet seg med min farfars søster Dagmar Ingvarda Steen,Min farfars og Ingvardas foreldre var Halvor Erikson Steen og Katrine Larsdatter Steitin,datter av Lars (Svart Lars)Henriksen Steitin (sønn av Henrik Danielsen og Anniken Børresdatter??)gift med Johanne Olsdatter født 1842. Hadde blitt glad om noen kunne fortelle meg mer om disse slektningene,da jeg ikke finner ut noe mer om dem selv....Alle mine opplysninger strander ved de ovennevnte personene.... Vet min farmor også hadde en bror ved navn Johannes som igjen hadde en sønn som het Sigvald,,traff disse sist nevnte en gang som bitte liten,men husker ikke stort av det.... Hadde blitt glad om noen kunne gi meg opplyssninger om disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Straum/Kanestraum/-strøm og folket der er behandlet i bd. II av Straumsnesboka av Ottar Roaldset. Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Stålenblad

ja,den muligheteten er stor for at det er rette personer du nevner der.... Men hvem er Peder Kanestrøm,og hvem var foreldrene hans tro?? skulle vært moro å fått hele slekten på plass en gang....Tror denne Elias og Magdalena er noen av dem jeg søøker etter,men leter videre etter Kanestrøm også,er av reisendes slekt denne Peder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Stålenblad

Takk til dem som hjelper oss her inne,spesielt takk til dem som hjelper til der vi ikke selv kommer lenger... så takk til dere alle for innsatsen dere gjør for å hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Anita Klein

Her har du nok kanskje en god kandidat til din Peder N Kanestrøm.LenkeHan bor jo faktisk på Frei, hvor jeg først trodde min Johannes var født, men min Johannes er visst født på Kvalvaag på fastlandet. Pussig at første svarinlegget her er fra en med likt etternavn.Kanestrøm, er jo opprinnelig et stort gods, med mage underliggende gårder. Men det er alikevel ikke så mange som bruker dette slektsnavnet ennå. Så denne Perder N her, er nok et hot spor. Dessuten er han av sønn av omreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Arne Wiborg

Hei LillianSå vidt jeg kan se er dette en grein av Reinholt/Grisilla folket.Berit (4) fant jo faktisk Åge Aleksandersens bestemor Mina der - ikke verst! (Søster av Fredrikke)Peder Nilsen Kanestrøm, f. 1881 Frei - foreldre : Nils Andreassen/Marie Pedersdtr.Nils Andreassen, f. 1852 Strømsnesset - foreldre : Andreas Nilsen/Åse Johannesdtr.Andreas Nilsen, f. 1808 - foreldre : Nils Thomassen/Grisilla Nikolaisdtr.Grisilla Nikolaisdtr., f. 1780 Fron - foreldre : Nikolai Henriksen/Martha Reinholtsdtr.Nikolai Henriksen, f. 1750 Ringebu - foreldre : Henrik Nikolaisen/Grisilla Mikkelsdtr.Martha Reinholtsdtr., f. 1752 - foreldre : Reinholt Kaspersen/Berit Larsdtr.Osv., osv...... Dette er en meget stor slekt og man kan liste opp i det uendelige. Det er kanskje bedre om du prøver å få tak i Arnvid Lillehammers dokumentering av denne slekta. Har den ikke selv, men mener den kom ut ifjor - under Norsk Slekthistorisk Tidsskrift eller noe sånt. Burde vel vært mulig å få tak i på et eller annet bibliotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

May Anita (7):Hva betyr det når du sier at din 'Johannes er visst født på Kvalvaag på fastlandet'?Det finnes to steder på Nordmøre som kalles Kvalvåg. Det ene, av postverket kalt Nord-Kvalvåg, ligger på Freiøya. Det andre hadde i sin tid postadressa Kvalvåg på Nordmøre og ligger på 'fastlandet,' dvs. rett over fjorden hvis du står sørvendt et sted i Straumsneset.Sistnevnte Kvalvåg er bl.a. kjent som garden til Erik Audensen av Aspaætta.Siden jeg selv kommer fra den garden,lurer jeg på om 'din' Johannes kommer derfra. Så langt er han ukjent for meg.Gardsnavnet Kanestrøm/-straum kommer ganske enkelt av gardsnavnet Straum/Strøm (norsk/dansk) tillagt det ikke ukjente slektsnavnet Kane.1900-tellingen for Frei viser at de ytterste Straumsnes-gardene den gang tilhørte Frei kommune/herad. Det gjelder bl.a. Aspa. Hvis vi ser på kartet og tenker på datidens kommunikasjonsmidler (=båt), skjønner vi hvorfor.Et oppslag i telefonkatalogen gir meg 204 personer med etternavnet Kanestrøm. Så det er da noen som bruker det. Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Kan dette være Nils Andriassen og hans foreldre og søsken:LenkeI så fall skjønner jeg ikke hvor Strømsnes-navnet kommer inn. Men jeg er kanskje på feil jorde, for å si det sånn? Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Hei Lillian!Et spennende innlegg du har her. Du er nær slekt med mange jeg kjenner, og slekt med meg er du å.Håper dette kan gi deg svar på noe. Om du sender meg en mail vil jeg svare deg og du vil få mere info. Også på din farfars side, Magnus Steen (i og med at innlegget omhandler Kanestrøm).Du finner slektstre for din farmor Magdalene Lovise under:-------1. Magdalene Lovise Kanestrøm, f. 13.08.1908. Hun giftet seg med Magnus Steen, f. 11.01.1906.2. Peder Nilsen Kanestrøm, f. 1881 i Frei MR. Han giftet seg med Fredrikke Magdalene Eliasdatter Grøn.3. Fredrikke Magdalene Eliasdatter Grøn, f. 01.01.1887.4. Nils Andreassen Kanestrøm, f. 1852 i Strømsnæsset sogn Rom. Han giftet seg med Marie Oline Pedersdatter Svorkmo.5. Marie Oline Pedersdatter Svorkmo, f. 1857 i Melhus ST.6. Christoffer Elias Jensen Grøn Brun, f. 10.08.1851 i Flesberg BU, dåp ??.08.1851 i Eiker krk BU, konfirmert 1870, yrke Blikkenslager, d. 1939. Han giftet seg med Magdalene Gustava Andersdatter Holan.7. Magdalene Gustava Andersdatter Holan, f. 24.05.1853 i Stangevik.8. Andreas Nilsen Stølan, f. 1810, dåp 11.05.1810 i Lesja krk OP. Han giftet seg med Aase Johannesdatter Kanestrøm Vormlid, andre navn Åse Kanestrøm, andre navn Åse Vormlid.9. Aase Johannesdatter Kanestrøm Vormlid, andre navn Åse Kanestrøm, andre navn Åse Vormlid, f. 1810.10. Peder Andersen Svorkmo, f. 1820, d. 23.07.1890 på Bremsnes. Han giftet seg med Lovise Katrine Nilsdatter, kortnavn (for rapporter) 'Larina'.11. Lovise Katrine Nilsdatter, d. før 1897.12. Jens Christophersen Volden Grøn, f. 28.10.1827 i Nedstrand, dåp 29.10.1827 i Konsmo krk, konfirmert 31.07.1853 i Kristiansand Tukthus, yrke Kammager og vævskebinder. Han giftet seg med Johanne Olsdatter Brun.13. Johanne Olsdatter Brun, f. 04.12.1822 i Hedrum VE, dåp 22.12.1822 i Hedrum krk VE, (Hjemmedøpt) konfirmert 13.08.1853 i Kristiansand Tukthus, (Foreldre: Ole Pettersen Brun og Anne Kirstine Carlsdotter. Begge omstreifere. ) d. ca.1873 i RO. Hun giftet seg med (1) Peder Emanuel Jansen Vardal, f. ca. 1820, dåp 16.09.1858 i Klepp krk Ro. Hun giftet seg med (2) Jens Christophersen Volden Grøn, f. 28.10.1827 i Nedstrand, dåp 29.10.1827 i Konsmo krk, konfirmert 31.07.1853 i Kristiansand Tukthus, yrke Kammager og vævskebinder. Hun giftet seg med (3) Petter Christian Christophersen, f. ca. 1831 i Tysnes i Søndhordland, konfirmert 02.12.1855 i Kristiansand Tugthuskirke.14. Anders Pedersen Holan, også kjent som 'Vetle-Anders', også kjent som 'Velt-Anders', også kjent som 'Lille-Anders', f. 01.05.1817 i Jevnaker OP, dåp 04.05.1817 i Jevnaker krk OP, d. 19.03.1904 i Bud M&R. Han giftet seg med (1) Johanne Olsdatter, også kjent som 'Nåle-Johanne', f. ca. 1816. Han giftet seg med (2) Nicoline Larsdatter Holan, f. ca. 1831 i Christiania / Slidre OP, dåp 11.01.1831 i Vestre Slidre OP, d. etter 1893.15. Nicoline Larsdatter Holan, f. ca. 1831 i Christiania / Slidre OP, dåp 11.01.1831 i Vestre Slidre OP, d. etter 1893. Hun giftet seg med (1) Anders Pedersen Holan, også kjent som 'Vetle-Anders', også kjent som 'Velt-Anders', også kjent som 'Lille-Anders', f. 01.05.1817 i Jevnaker OP, dåp 04.05.1817 i Jevnaker krk OP, d. 19.03.1904 i Bud M&R. Hun giftet seg med (2) Fredrik Mathison.Tippoldeforeldre16. Nils Thommassen, også kjent som 'Nils Hesteskjærer', også kjent som 'Nils Opdaling', f. i Lessøe, Oppdaling, yrke Hesteskjærer, knivsmed og skomaker. Han giftet seg med Grisilla Nicolaisdatter.17. Grisilla Nicolaisdatter, f. 1782 i Nedre Telemark, dåp 20.02.1782 i Drangedal krk TE, d. etter 1865.18. Johannes Olsen. Han giftet seg med Ragnhild Evensdatter, kortnavn (for rapporter) 'Skimmel-Ragnhild'.19. Ragnhild Evensdatter.20. Anders Pedersen Svorkmo, yrke Grytestøper. Han giftet seg med Kari Olsdatter.21. Kari Olsdatter.24. Christopher Jensen, f. ca.1800 i Lister VA, yrke Feier og Vævskebinder, d. ca. 1850 i Egersund VA. Han giftet seg med Else Margrethe Christiansdatter Blinks.25. Else Margrethe Christiansdatter Blinks, f. ca.1810 på Høiland i Volda, (Kilde på navner Margrethe.) Hun giftet seg med (1) Christopher Jensen, f. ca.1800 i Lister VA, yrke Feier og Vævskebinder, d. ca. 1850 i Egersund VA. Hun giftet seg med (2) Jacob Hansen Svolk, f. 07.04.1833, dåp 27.04.1833 i Lunde, Strand RO.26. Ole Pettersen Egevold Brun. Han giftet seg med Anne Kirstine Carlsdatter, kortnavn (for rapporter) 'By-Anne'.27. Anne Kirstine Carlsdatter, f. i Sverige / Christiania OS.28. Peder Johannessen Nystu, f. 25.08.1787 i Lesja OP, dåp 02.09.1787 i Lesja krk OP, d. 31.03.1858 på Nystuen u/Buvarp i Namdalseid NT, yrke Hesteskjærer, yrke 23.04.1811 Gjørtler. Han giftet seg med Kari Andersdatter, kortnavn (for rapporter) 'Kari med kjæften', (Ble kalt 'Kari med kjæften' på grunn av talegavene sine.) kortnavn (for rapporter) 'Nystu-Kari'.29. Kari Andersdatter, f. ca.1781 på Skolemesterstuen u/Tande i Fron OP, konfirmert i Fron krk OP, d. 04.12.1871 på Holten i Namdalseide NT. Hun giftet seg med (1) Carl Fredrik Fredriksson Palm Hartman, f. 30.09.1778 i Locknevi socken, Sverige, dåp 02.10.1778, (I følge fremmedforhør i Norge av Kåre Hasselberg skal Carl være døpt 02.10.1778). Hun giftet seg med (2) Peder Johannessen Nystu, kortnavn (for rapporter) 'Nystu-Per', kortnavn (for rapporter) 'Farke-Per', kortnavn (for rapporter) 'Per Hesteskjærer', f. 25.08.1787 i Lesja OP, dåp 02.09.1787 i Lesja krk OP, d. 31.03.1858 på Nystuen u/Buvarp i Namdalseid NT, yrke Hesteskjærer, yrke 23.04.1811 Gjørtler.30. Lars Bertelsen Hauge / Pedersen Holan. Han giftet seg med Anne Cathrine Karlsdatter Rosenberg.31. Anne Cathrine Karlsdatter Rosenberg, f. 1804 i Fron ? / Tallvig ?, yrke Hesteskjærer. Hun giftet seg med (1) Carl Fredrik Gulbrandsen Bern, d. ca.1827. Hun giftet seg med (2) Lars Bertelsen Hauge / Pedersen Holan. Hun giftet seg med (3) Ole Andreas Johannesen, kortnavn (for rapporter) 'Svart-Ola', f. ca. 1823 i Melhus, yrke Hesteskjærer.Tipptippoldeforeldre34. Nicolai Hendrichsen, f. 1750 i Ringebu OP, dåp 05.04.1750 i Ringebu krk OP, (Foreldre: Henrich Nicolaisen og Grisille Mickelsdatter.) d. 1832, yrke Hesteskjærer og knapmager. Han giftet seg med Martha Reinholtsdatter.35. Martha Reinholtsdatter, f. ca.1753, d. 1824.48. Jens Olsen Spind, f. 1776, dåp 18.08.1776 i Herad krk, yrke Feier, d. ca. 1845. Han giftet seg med (1) Inger Christophersdatter, f. ca.1778 i Spangereid, d. ??.01.1814 på Flekkefjord sykehus. Han giftet seg med (2) Rebekka Christophersdatter.49. Inger Christophersdatter, f. ca.1778 i Spangereid, d. ??.01.1814 på Flekkefjord sykehus.50. Christian Christensen Blinks Grøn. Han giftet seg med Pernille Rasmusdatter Vardal.51. Pernille Rasmusdatter Vardal, f. 1774. Hun giftet seg med (1) Christian Christensen Blinks Grøn. Hun giftet seg med (2) Jan Simonsen Vardal, kortnavn (for rapporter) 'Jan Grytefant', d. ca.1850 i Lyngdal.52. Peter Brun. Han giftet seg med N.N.53. N.N.56. Johannes Pedersen Nystu, f. ca. 1766, yrke Hesteskjærer. Han giftet seg med Anna Christiansdatter, andre navn Annikka.57. Anna Christiansdatter, andre navn Annikka, f. ca.1761.58. Anders Johansen, d. ca. 1796. Han giftet seg med Maria Nilsdatter.59. Maria Nilsdatter.62. Karl Fredrik Johannessen Rosenberg, f. 1779 i Sverige ?, yrke Felespiller. Han giftet seg med Magdalena Børresdatter.63. Magdalena Børresdatter, f. 1777, d. 1859 i Røros NT.68. Hendrik Nicolaisen. Han giftet seg med Grisilla Mikkelsdatter.69. Grisilla Mikkelsdatter.70. Reinholt Kaspersen, f. ca.1715 i Skin i Grytten Prgj. MR, yrke 17.10.1757 Attest på Hesteskjærer, bosted (per) 1760 på Hovdenakken i Røvik sogn, bosted (per) 1788 i Nasvika på Averøy, d. 03.02.1806 på Sandeneset i Kverne NM, yrke 29.08.1806 Regiments-hesteskjærer. Han giftet seg med (1) Berit (Birgitthe) Larsdatter, f. ca.1705 i Molde MR, d. ??.12.1764 på Hovednakken i Bolsøy MR. Han giftet seg med (2) Anne Sophie Tobiasdatter, f. 1731, d. 31.12.1789. Han giftet seg med (3) Marit Olsdatter, f. ca. 1741 i Hegen, br.nr. 44 i Bøverdalen.71. Berit (Birgitthe) Larsdatter, f. ca.1705 i Molde MR, d. ??.12.1764 på Hovednakken i Bolsøy MR. Hun giftet seg med (1) Jonas (Stilman) Tellemann, yrke Messingarbeider, d. ca. 1741 i Nesset Pr.gj. Hun giftet seg med (2) Reinholt Kaspersen, f. ca.1715 i Skin i Grytten Prgj. MR, yrke 17.10.1757 Attest på Hesteskjærer, bosted (per) 1760 på Hovdenakken i Røvik sogn, bosted (per) 1788 i Nasvika på Averøy, d. 03.02.1806 på Sandeneset i Kverne NM, yrke 29.08.1806 Regiments-hesteskjærer.96. Ole Olsen Spind, f. ca.1703, d. 1803 i Mandal, (Dør 100 år gammel.) Han giftet seg med Marie.97. Marie, f. i Porsgrunn TE.98. Christopher Olsen, f. 1759 i Hellelands prestegjeld, d. ca. 1820. Han giftet seg med (1) Ragnild. Han giftet seg med (2) Christina Magnusdatter, kortnavn (for rapporter) 'Magnus-Christina'.99. Ragnild.102. Rasmus Rasmussen Vardal, også kjent som 'Litle-Rasmus', f. 1753, dåp 26.12.1753 i Høyland krk RO. Han giftet seg med Sara Jansdatter, kortnavn (for rapporter) 'Fylle-Sara'.103. Sara Jansdatter, f. 01.01.1745, d. 01.01.1816 i Jelse RO.112. Peder Johannesen, f. ca. 1730. Han giftet seg med Marta Pedersdatter.113. Marta Pedersdatter, f. ca. 1740.114. Christian Børresen, f. ca.1720. Han giftet seg med (1) Anniken Rasmusdatter. Han giftet seg med (2) Anna Gustavsdatter.115. Anna Gustavsdatter.124. Johan Carlsson Lustig Palm Rosenberg, soldatnavn 'Johannes Lystig', f. 1753 / 1748, yrke Hesteskjærer, d. 23.04.1793. Han giftet seg med Anne Marie (Samuelsdatter?) Lind.125. Anne Marie (Samuelsdatter?) Lind, f. ca.1753, d. 25.07.1804 i Christiania Tukthus OS, (Anne Maria Lind, 64 aar gammel.) Hun giftet seg med (1) Johan Carlsson Lustig Palm Rosenberg, soldatnavn 'Johannes Lystig', f. 1753 / 1748, yrke Hesteskjærer, d. 23.04.1793. Hun giftet seg med (2) Peter Detlofsson, f. 1738, d. 1815.126. Børre Christiansen, f. ca. 1745, dåp 18.07.1745 i Tolga HE. Han giftet seg med Kathrine Gundersdatter.127. Kathrine Gundersdatter.140. Kasper. Han giftet seg med Marie Martha Marit Kristensdatter.141. Marie Martha Marit Kristensdatter, f. 1700. Hun giftet seg med (1) Kasper. Hun giftet seg med (2) Detlof Petersson Rosenberg, f. 1719, d. 1806.196. Ola Olsen, d. ca.1768. Han giftet seg med Ingeborg Kristoffersdatter Grønning.197. Ingeborg Kristoffersdatter Grønning, d. ca.1778.204. Rasmus Jensen Vardal, f. 1699 på Snuggerud u/Sevald prestegård i Vardal OP, yrke Gjørtler, d. 10.12.1793 på Kaalbakken i Sirdal VA. Han giftet seg med Karen Margrethe Pedersdatter Rosenvold.205. Karen Margrethe Pedersdatter Rosenvold, f. 1712 i Ringsaker OP.206. Jan Jacobsen, f. 1720. Han giftet seg med Pernille Olsdatter.207. Pernille Olsdatter, f. 1720.248. Karl Johan Palm Rosenberg, f. ca. 1718 i Finland. Han giftet seg med Maria Christiane Lönberg.249. Maria Christiane Lönberg, f. ca.1720 i Finland.252. Christian Børresen, f. ca.1720. Han giftet seg med (1) Anniken Rasmusdatter. Han giftet seg med (2) Anna Gustavsdatter.253. Anniken Rasmusdatter.282. Kristen.408. Jens Jensen Snuggerud, f. ca. 1670 i Sirdal VA, bosted (per) 1706 i Husmann på plassen Snuggerud u/ prestegården i Vardal ved Gjøvik HE, yrke Regimentsmed, d. ca. 1740 i Sirdal VA. Han giftet seg med Kari Andersdatter, kortnavn (for rapporter) 'Kari Grå'.409. Kari Andersdatter, f. 1674 i Sirdal VA, yrke Øksesmed, d. 1745 i Sirdal VA.410. Petter Svendsen Rosenvold, yrke Feltbereder. Han giftet seg med Guri Andersdatter.411. Guri Andersdatter.816. Jens Johannesen Sogstad, bosted (per) ca.1665 - 1714 på Sogstad i Vardal OP, bosted (per) ca.1700 - ca.1714 på Snuggerud i Vardal OP.818. Anders Pedersen Jynge, d. 1680 i Hedmark.1632. Johannes Sogstad.------ Hilsen Kai Samuel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Hvor finner vi 8. Andreas Nilsen Stølan og 9. Aase Johannesdatter og sønnen 4. Nils Andreassen ved folketellingen i 1865? Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Anita Klein

Jøss, her skjer det ting gett, så gøy. Føler meg litt beklemt her, som får spørsmål inni en annens tråd. Men hun får jo så mye her, så jeg er vel tilgitt.Vel, Torgeir, det er din Kvalvaag han skal være født på. Ja, det er noen som bruker slektsnavnet i dag, og mange av dem er mine slektninger. Men i 1875 er det kun en, i telliengene iallfall, i kirkebøkene er det nok flere. Men hvorfor han bruker navnet, aner jeg ikke, han er iallfall ikke i slekt med adelslekten Kane, så vidt meg bekjent. Neida han har røtter i en fellmakerslekt i Surnadal.Og hva far has gjør på Kvalvaag, vet jeg heller ikke, men jeg gjetter han er der for å lage varme skinnfeller til sengene. He he, spørs om det ble litt vel varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen

Torgeir Kvalvaag!Du spør meg hvor man finner A.N.S., A.J. og N.A.K. i folketellingen 1865.I folketellingen 1865 bor Nils Andreassen Kanestrøm m/familie her: LenkeAndreas Nilsen Stølan m/kone finner du her: - Første årsberetning om Fantefolket (1845), side 43, nr.557. - Fjerde årsberetning om Fantefolket (1865), nr.367.Håper dette var svaret du ønsket Torgeir... :-) Hilsen Kai Samuel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Kai Samuel: Takker og bukker. Takk også for et innblikk i en verden jeg vet alt for lite om. Men jeg husker vi hadde besøk i Kvalvågbygda av en som ble kalt Fant-Magnus og familien hans. En nabo kjøpte sykkel av dem, ellers solgte de visper o.l. Etter datidens målestokk var besøket en stor opplevelse. Det nærmeste vi ellers kom 'Fantefolket' var Svanvika i Eide. Men det var jo først seinere vi fikk innsikt i bakgrunnen for den institusjonen.Er det Aase Johannesdatter som er linken til Kanestrøm?May Anita: Jeg skal se litt grundigere etter denne skinnfellmakeren på Kvalvåg. Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen

Det er Aase Johannesdatter som er vår link til Kanestrøm, ja. Henne har visst kalt seg Aase Kanstrøm flere ganger.Svanviken var et sted hvor mange var innom. Selv kjenner jeg en del som har vært der. Min farfar ble bl.a. født på Svanvika.Hilsen Kai Samuel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Stålenblad

Hjertelig takk til dere alle sammen,dette ble rent overveldende det... Hadde jeg hatt mulighet til det,så skulle dere fått en kjempeklem alle sammen... Har vært borte denne helgen,så ikke fått sjekket mailen min,og kommer hjem til et slikt resultat.. Er kjempeglad for all hjelp fra dere.... Og til Kai,sender en mail med en gang til deg jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.