Gå til innhold
Arkivverket

[#38134] fv. syerske offentlig understøttelse fra Kristians

Gjest John H. Aarønes
 Del

Recommended Posts

Gjest John H. Aarønes

Først vil eg seie at eg sett stor pris på alt det kjeldestoffet de legg ut her på digitalarkvet. No kan ein som ikkje bur i nærleiken få tilgong på ei mengd informasjon - som tidlegare måtte nytte fjernlån til.Ellers har eg fått svært god hjelp gjennom brukarforumet dykkar.Så til spørsmålet: I folketeljing for Bolsø står under kolonna Yrke: fv. syerske offentlig understøttelse fra KristiansLenkeDersom ein går inn i originalkjelda - vil ein då finne resten av ordet eller....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Nei, dersom avskriften er gjort etter instruksen skal den være bokstavrett gjengitt her. 'fv.' må bety forhenværende. 'Kristians' var det fristende å tro her betyr Kristiansund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John H. Aarønes

Sidan eg vende meg til arkivforumet for hjelp, vil eg gjerne fortelje kva hjelpa resulterte i.Då eg leitte etter Anne Iversens foreldre i Lom, la eg merke til at det sto under Amt 'Christians'. Sidan hennar foreldre budde der i folketeljinga 1865 og i alle fall faren i 1801 er vel i 'Kristians' amt ho har vore syerske.Så det var god hjelp i få vite at avskrifta skal være bokstavrett.Ellers kan eg nemne at eg fekk drahjelp av Lars E. Øyane. Så takk både til Yngve Nedrebø og Lars E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.