Gå til innhold
Arkivverket

[#38181] Rolf Evensen og Leif Evensen Nygaardstuen i Hunn?

Gjest Hege Kvale
 Del

Recommended Posts

Gjest Hege Kvale

HeisannHar hatt dette innlegget tidligere: http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe(hvis det ikke kommer frem så er det tema 29656)Det tema er om Even Olsen. Men dette er om sønnene som jeg ikke finner noen sted. Rolf Evensen Leif Evensen Disse er oppgitt fra besteforeldre men de visste ikke når noen var født. Hadde håpet at noen kunne hjelpe her.Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Johannessen

Hei Hege!Har ikke funnet Rolf og Even, men tror jeg har funnet foreldrene døde.Even Nygårdstuen begravet 14.1.1938, 77 år og fab.arbeider.Anne Karine Nygårdstuen, begravet 23.7.1940. Enke, 78 år.Fant dem under gravminner for Hunn.Smil fra Eva:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei derJeg lurer på om jeg har løst mysteriet på disse to karene. Even Olsen hadde en sønn som het Bjarne. Har gått igjennom de skannede kirkebøkene enda en gang og fant ut at Bjarne hadde en sønn som het Rolf Evensen (Vardal/Hunn:1904-1915)født i 1915. Så jeg antar at Bjarne også hadde en sønn som het Leif.Har ikke funnet han men tror dette kan være løsningen på denne saken.Takker så mye for hjelpen. Og beklager bryderiet.Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.