Gå til innhold
Arkivverket

[#38183] Julius Sivertsen på Nøtterøy. Etterlysing.

Gjest Bjørn Sundseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Sundseth

Fisker og fiskebåteier Julius Sivertsen, f. ca 1875 i Vågan i Lofoten, flyttet trolig til Nøtterøy en gang i tidsrommet 1915 - 1925 (+/-), og stiftet visstnok familie der. Ryktesvis skal en sønn av Julius vært skipslege på hvalskutene hos Anders Jahre i Sandefjord. Kjenner noen til dette? Mvh Bjørn Sundseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Sundseth

Trodde jeg hadde sjekket dem, men ser det er kommet en klokkerbok der for aktuell periode, som jeg enten har oversett eller nettopp er lagt inn. Skal sjekke den også. Hilsen Bjørn S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Pedersen

Skipsfører Julius Johan Sivertsen, 1918-63. f. 1875 i Vågan i Lofoten d. 1963 på Nøtterø. Han og familien står omtalt i Nøtterøy Gårds og slektshistorie, bnd.II av Sigurd H.Unneberg. Hvis du sender meg din E-mail adresse kan jeg sende deg det som står omtalt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Sundseth

Takk til både Randi og Ketil. Dette er kjempebra.Vil du sende meg sidene, kan de sendes på e-post til sunbjorn krøllalfa online punktum noMasse hilsen fra en smilende Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.