Gå til innhold
Arkivverket

[#38187] Kirkebok som ikke blir hentet opp

Gjest Terje Aastorp
 Del

Recommended Posts

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg kan ikke se at det er noe galt. Den vises helt fint hos meg. Når oppstår problemet? Fra du klikker på lenketeksten, eller når du skal se en side i boken? Hva slags inngang bruker du for å komme til boken (søker den fram, leter den fram i menyvalgene, o.l.)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Feilen er også meldt i tema 34919: LenkeDet er dessuten feil tittel på kirkeboken, Paulus er ikke et prestegjeld, men en menighet. De andre kirkebøkene fra Paulus menighet er kun benevnt 'Paulus'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N: Christiansen

Det er helt klart manglende link på den kirkeboken som er lagt ut for Paulus menighet. Paulus prgj: 1906 - 1917, MinisterialbokDen står kun som sort tekst, de andre som linker.Det hadde vært flott om det ble fikset, jeg har ventet med smerte og lengsel etter denne kirkeboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg søkte på paulus og fikk kun fram kirkeboken for 1906-1911 og tenkte det var den. Jeg beklager. Nå har jeg også sett at det er en feil der og Lars Nygaard har svart i tema 34919. 1906-1917-boken blir mest sannsynlig tilgjengelig etter midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.