Gå til innhold
Arkivverket

[#38198] Søk på flere navn i en familie.

Gjest Vidar Holum
 Del

Recommended Posts

Gjest Vidar Holum

Har behov for å lokalisere søsken i en familie f.eks. hvor de i Norge måtte befinne seg. Er familien en enhet slik at det gikk an å søke på familier med feks. fornavnet på 2 av barna eller mor og et barn. olFinnes det planer om noe sånt, det er sikkert en smal sak for ekspertene i Bergen, jeg bare håper. Hilsen Vidar Holum PS. Deilig å se at scannede kirkebøker vokser. North Shields: 1883-1936, Ministerialbok utfor Newcastle kom med sist, jammen fant jeg ikke familien til kona der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Noko liknande kjem i neste versjon av landsomfattande søk. Men eg er lei for å måtte melda at det er litt usikkert når den kjem. okså uføresette hendingar ved UiB gjer at det er vanskeleg for meg å setja av såmykje tid som eg kunne ønskja til dette arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Holum

Flott jeg venter og håper som alltid på en løsning.Hilsen Vidar Husk slektstorg på kulturdagene på Jessheim i morgen 28 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.