Gå til innhold
Arkivverket

[#38299] Søker mine olderforeldre etter Karl og Margit Simonsen bosatt i Narvik.

Gjest Bjørn Simonsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Simonsen

Karl Simonsen født:12/1-1890.døde:6/5-1959 i Narvik.Søker hans far Johan Simonsen fra Kristiansund eller Ålesund.Min bestemor Margit Alvilde Simonsen født.12/9-1891.død:25/10-1963 i Narvik.Søker hennes fars fødeby og fødtelsdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er Johan Simonsen med hustru og barn på Ankenes i Nordland i 1900. Johan er her oppført som født i Nordfjord.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og med forbehold om feil, her er Johans foreldre og søsken på Eid i 1865.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61443&gardpostnr=725&personpostnr=4396&merk=4396#ovre>Lenke Og siden dette er hentet fra FamilySearch, bør opplysningene absolutt sjekkes mot kirkebøkene. Her er ekteskapet mellom Johans foreldre på Eid 15.07.1851.Her finner du også navnet på bestefedrene,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Simonsen

Hei Rune! Mange takk for hjelpen dette er nok helt riktig mine etterkommere på fars side. Mvh.Bjøn Simonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.