Gå til innhold
Arkivverket

[#38323] Gammelt kart fra 1762 over 'Aggershuus Stift afdelt i sine amter og fogderier'

Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Henriksen

Hei Lars OveJeg har nettopp begynt med slekta fra Hedmark og Oppland, så tilbudet ditt var jo midt i blinken.På forhånd tusen hjertelig takk! anitakristin_at hotmail.comVennlig hilsen Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Harald Fjellheim

Hei!Hvis tilbudet fortsatt eksisterer tar jeg gjerne imot et slikt kart. På forhånd takk.per.harald.fjellheim@optonet.nomvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her skal jeg ikke klage på respons. Sendte ca 100 kart i går, og det blir vel det samme i morgen. Bare moro det.Bare synd jeg jeg ikke har del 1 her i dag (de nordligste delene), men de blir ettersendtOg til de som ikke har fått ennå: dere er ikke glemt, det kommer!!Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Slutter meg til resten, ønsker en kopi jeg også. Takk for at du deler så mye med oss andre. evhel-e at frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan H.Haakerud

Ønsker også en kopi. Har funnet flere fra Telemark, Akershus, Eidskog. På forhånd tusen takk. jan.haakerud@posten.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Skjønhaug

Hallo. Det der var veldig intr. har masse slekt i aktuelt område, blir veldig glad hvis jeg også får en kopi.Sendes til birger.skjonhaug@matiq.noMvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Sjur Høgberg

Har noen fått dette kartet? Hvis ja, kan du sende meg en kopi?sjur[at]start.no[at] betyr krøllalfa. Vil helst ikke legge ut epost i klartekst åpent på web. Slikt blir det spam av,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alleBeklager men jeg har vært bortreist en måneds tid, men i løpet av morgendagen skal alle ha fått tilsendt kartetMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.