Gå til innhold
Arkivverket

[#38363] Fødde og døpte på voss

Gjest Rune de Lange
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune de Lange

Nils K. Selheim Født: 18.12.1906 Voss, død i Bergen 25.09.1996. og Martina O. (Olava ?)Selheim født 23 februar 1902 død i Bergen 28 oktober 1989, er der noen som har tilgang på kirkebøker på denne tiden? skulle hjelpe en venn med å finne ut om slekten, han er desverre ikke tilgjengelig for tiden så kommer ingen vei...hadde vært kjekt å finne ut litt før han er tilbake.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Vil du litt lengre bakover, mener jeg følgende personer skal inn her, men uten at jeg har sjekket fødselen til Klaus:Nils Klausson Selheim f. 1850 g. 1875 m Brita Sjursd Veiseteigen f. 1848. Brita var datter av Sjur Brynjulvson Veiseteigen (1822 - 1898). Sjur kom fra Ringheim/Mølster etter det jeg kan huske.Jeg er interessert i å få vite mer om etterkommerne her, da Brita var stedatter av min bestefars søster. Ta gjerne kontakt på 63 83 18 85 eller nhagenson@yahoo.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.