Gå til innhold
Arkivverket

[#38432] Er det mulig å finne når tid Julia Nora Estella Fetterley ble født?

Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Ja, jeg har sendt mange mailer til Rhonda og vi har hatt veldig god kontakt. Jeg har også veldig bra kontakt med et av barnebarna til Stark, men fra det andre ekteskapet hans. Som jeg skrev i innelgg 22 så har jeg prøvt å få kontakt med fam. Fetterley i El Cajon, men det har ikke lykkes for meg. Jeg har ringt og snakket med kona til Richard og jeg fikk e-postadressa til dattera, men selv om jeg har skrevet mange både e-poster og sendt vanlig brev har jeg ikke klart få kontakt med dem, for å få ytterligere opplysninger. De visste ingenting om brødrene til Purl, det eneste de visste var at søstera hans bodde i San Francisco.Det er pga at jeg ikke klarte å få info fra denne delen av fam. Fetterley jeg har prøvt å finne ut noe om de andre brødrene og deres etterkommere evn. om Julia hadde etterkommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Da moren til Julia døde stod det bl.a. følgende i den lokale avisen:'Emma Vida Anderson was born in 1881 and on July 4, 1898 was she married to Whithey Fetterley at her home in Prescot, Wasconsin. She is survived by her husband and five children - Earl E., James V., Purl W., Julia Nora and Charles E; also by three sisters - Mrs. T.F. Larson og Foley, Minnesota, Mrs. Will Coffman og Giard and Mrs L.J. Parker of Elkana'Dette skulle vel tyde på at Emma Vida sin eneste datter het Julia Nora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.