Gå til innhold
Arkivverket

[#38737] Syver Pedersen (Qvalem/ Kveum/Kvalheim i Skjåk/ Lom?)

Gjest Hill-Gunn Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

(48): Nei, dei er frå kyrkjebøkene - skulle sjølvsagt ha hatt lenkjer, men det eg sende var berre klypt rett ut frå mine eigne notat, og der er det ikkje lenkjer...(49): Årsaken du nemner til deira namneval verkar sannsynleg. Noko som er rart her er at Per er nemnt med gardnamnet Stivingen i KB for Lesja - han skulle helst ha vore nemnt med gardnamnet der han var på Lesja - eller kanskje han var heime i Skjåk, og Åste heime på Lesja med ho fekk fyrste bornet?Lars vart vel døypt 22.10.1758? Kandidaten under Rusten ser nok best ut - det var nok ikkje han på Bø i Lom.Embjørg og Ingeborg er same namnet, iallfall er det brukt skiftesvist om same damene i ulike kjelder. Embjørg er vel lokal uttale av Ingeborg (trur eg...). Dei vart iallfall ikkje gift før 1844 - og dimed truleg ikkje etter, heller. Du har nok funne rett kandidat der óg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hill-Gunn Jensen

Takk for tilbakemeldingen AtleJa, det ble noe feil med både lenke og dåp til denne Lars Pedersen fra Stivingen (man skulle ikke holde på å ”myse” i kirkebøker når man er dautrøtt:-)Du har trolig rett i at Embiørg og Ingeborg er det samme, ser at i 1801 er det kun 1 Ingebor og 82 Embiør/EmbjørDa har ”vi” trolig funnet de fleste av barna til Peder og Aaste igjen i 1801, men hvor ble det av Anne f. 1766, kan det være hun som ble gift med Lars Olsen?( kanskje sønn til Ole Jakobsen Gielbakken) LenkeStår det noe om Ole Jakobsen Geilbakk i Ætteboka, og hvor mange barn han hadde, og evt. når de er født og hvem de ble gift med? Beklager at æ e så fæl å spørr :-) Hill-Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Anne, ja...ho passar i alder med Anne Persdotter, men elles er det vel ikkje andre indisium - enda.Det er mogleg at nokon av denne ætta er avlidne ein gong mellom 1783 og 1786 - då manglar gravferdslistene for Lom. Det er _mogleg_ Anne døydde då.Den Lars Olsson du har funne i ft. 1801 kom frå Skamsar, og var bror til gardkjerringa på Nistugu, Anne Olsdotter (som vi ser i same teljing). Lars selde odelsretten sin til verbroren Per frå Jevnheim. Opphavet til Anne Persdotter (kona til Lars Olsson), har eg ikkje leitt meir etter.Har ikkje Ætteboka her no, men skal sjå på det seinare - om ikkje Kai eller Torgeir vinn på meg, då ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hill-Gunn Jensen

Tar i mot all hjelp jeg får jeg, åkkesom hva de heter:-) Setter stor pris på at du Atle som er godt kjent i område prøver å hjelpe meg.Ser det er ei til Anne Pedersdtr. i 1801 som kan passe i alder [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=10&filnamn=f18010514&gardpostnr=182&personpostnr=2658&merk=2658#ovre>LenkeForstår det slik at Gielbakken var en husmannsplass, men hvilken gård lå den under?Er litt usikker på om Ole Gielbakken har etternavnet Jakobsen, kan det være Larsen? Finner i Kb at Ole Gielbakken trolig bare har en sønn og det er Lars som blir døpt 11.05.1761 Lenke Men, kan denne Lars også være en sønn av Ole Gielbakken, finner han ikke døpt i KB Lenke Har sett gjennom KB for å finne flere barn av Ole Gielbakken, fant denne Thorø f. 9. januar 1757 tyder faren som Ole Gelbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Ola Jakobsson Geilbakken var iallfall far til:1. Lars, dpt. 24.12.1752 frå Brandsar [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9241&idx_id=9241&uid=ny&idx_side=-8>Lenke - gravl. 29.10.1756 frå Geilbakken Lenke2. Jakob, dpt. 2.11.1755 frå 'Oven Brandser' [Geilbakken] Lenke, gravl. 6.3.1756 frå Brandsar Lenke - nemnt 4 månadar gamal.3. Torø - som du har lenker til.4. Rønnaug, dpt. 17.2.1760 frå Geilbakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Teigum

Det står nokså mye om noen av sistnevnte personer i Skjåk bygdebok nr. 2. på s. 214-221. Det er for meget å gjengi her. Hvis du stikker innom Rønvikveien 21, Hill-Gunn, så kan du få låne bøkene eller lese deg opp på stedet.Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Desse bøkene skulle eg jammen hatt i Trondheim óg...er det denne Torø Olsdotter (dpt. 9.1.1757) Hosar brukar som modell i ei av bøkene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hill-Gunn Jensen

Det er snart et år siden jeg holdt på å lete etter disse folkene oppi ”Solsida” i Skjåk, så jeg måtte ta en gjennomgang av alle innleggene, både i denne og de andre etterlysningene jeg har hatt fra Skjåk og Lom, for å oppdatere meg litt. (ikke minst dette med dialekten ;-)Hvis det er så at Ole Gielbakken, Ole Oven Brandsar, Ole Gelbakk og Ole Jakobsen Brandsar er en og samme person, er det kanskje han som blir konfirmert i 1745 og siden er soldat Ole Jakobsen (Skamsar?) når han gifter seg 29. mars 1750 med Anne (Syversdtr.?) [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9241&idx_id=9241&uid=ny&idx_side=-191>Lenke og blir far til Torø i 1750 (h.side) Lenke og Jacob 1767 (h. side) Lenke Kan ikke finne Jakob igjen i 1801, men kan det være Torø som er på Galde i Bøverdalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.