Gå til innhold
Arkivverket

[#38927] Peder Nilsen Arbeider ved Bergensbanen 1898-1908

Gjest Anita Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Jensen

Hei Terje:-)har prøvd anbytarforum, fått god hjelp, men så stoppet det brått opp:-)Står bom fast...mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Hei . I innlegg 24 står han oppført med født 1843 Arvika,Wermland. Jeg fant i Familysearch denne: Petter Nilsson f. 16/3-1843 Stora Kil,Vermland av foreldre Nils Pettersson og Maria Ersdotter.I 1844 har jeg tre: 26/9-1844 Eda,Vermland av foreldre Nils Petersson og Merta Ersdat, 10/11-1844 Eda, Nils Jonsson og Maria Persdat, og 19/1-1844 Grava,Vermland av Nils Elofsson og Anna Andersdat. Tror den første skulle vært prøvet i Anbytarforum om noen kjenner til familien. Skal vil sjekke litt videre andre steder. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Jensen

Hei hei Terje og Kari:-) tusen takk for hjelpen, setter stor pris på all hjelp jeg kan få:-)Er ikke alltid like lett å komme noen vei, og da er det så godt at det er så mangen gode hjelpere her inne:-)mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.