Gå til innhold
Arkivverket

[#40251] Gustav Martinsen f. 11-11-1873. Eidsvold.

Gjest Marit Sørlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Sørlie

Ble mye tull dette! Har fått det jeg ønsket i første omgang, ble bare usikker da det dukket opp andre alternativer.Da er det jo bare å se videre bakover og finne besteforeldrene osv.Takk for all hjelp så langt! mvh. Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Dette bli litt mye gjetning, men se på dette paret:LenkeHer er Martin i rett alder, men Marie med galt etternavn. Det kan skje i FT. kan dette være et spor? Jeg ser også at en av barnas dåp (husker ikke hvike) så er moren påågitt til å være 8 år eldre enn barnefaren)Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Mulig jeg tar feil, men jeg tror det var stor aldersfoskjell mellom ektefellene. (se innlegg 17)Mvh lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Else Marit Haug Olsen

Hei Marit Har du navnet på kona til Gustav og når de giftet seg. Jeg kunne ønske meg det du har om hans barn også. Min mail adr. er haugolsen@hotmail.comMVH Else Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.