Gå til innhold
Arkivverket

[#40751] Noen som kan hjelpe med å finne personer i USA

Gjest Anne Lene Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lene Hagen

1930 tellingen. Linje 1, er det noen som kan se hvilket yrke Herbert hadde ?Er det mulig i 1900 tellingen og forsøke å finne ut om Karl er med i den ?Det er jo så spennende når man får et napp på ting man har lett etter i mange år.Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

'Superintendent - Apartment House' tror jeg det står. Har lett etter Karl og familien i 1900, men har så langt ikke klart å finne dem.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Muligens noen av barna?New York City Births, 1891-1902 Name Birth Date Certificate Number SourceArthur Bittner 12 Jun 1893 21098 Births Reported in June, 1893.Ester Bittner 09 Apr 1898 5199 Births Reported In 1898. Borough of Brooklyn.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Herbert Bitter var gift med Marguerite Boyd f. 14. aug 1894. Hun var datter av Eli Boyd Born (f 1861 Manchester, England d ca 1930 Brooklyn, New York, USA) og Katherine Monroe (f 1863 USA d ca 1903 New York, USA)Kilde OneWorldTree på ancestry.com.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Alt hva dere finner Arne og Hanne Line. Stoooor takk fra meg. Har vært borte en stund nå, og måtte rett inn og slå på pc,n.Er det noe mulighet til å finne Karl sitt dødsfall ?Hvordan er mulighetene for å finne om Herberts barn fikk barn ? Nå spør jeg sikkert dumt, men Amerika har jeg ikke greie på i det hele tatt. Blir det for ny informasjon til å kunne finne ?Takk til dere begge. Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Anne Lene Hagen

Prøver å bringe denne opp til overflaten igjen. En liten bønn om tips fra en av dere som er så dyktige på Amerika.Når det gjelder en av disse brødrene, Nils Fredrik født 11/12-1869 i Silbodal, Värmland. Det har tidligere fremkommet at han døde 1/8-1899.Jeg fikk i dag informasjon om at søk på emiweb.se viser flg om Nils Fredrik:Fra databasen: Dødsnotis från svenskamerikanska tidningar. Nils Fredrick Buttner f 11/12-1869 Silbodal. Død 1/8-1899 Brooklyn NY. Informasjonen er fra tidningen: Nordstiernan.Det jeg lurer på er om det f.eks på ancestry.com er mulig å finne denne dødsnotisen. Eller er det andre steder jeg har mulighet til å få tak i den ? Noen som vet ?Hilsen Anne lene Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Et forsøk på å bringe denne opp igjen.Noen som har noen tips i forbindelse med innlegg 33 ?Hilsen anne lene hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.