Gå til innhold
Arkivverket

[#42630] Til dei som gjev gratis hjelp!

Gjest Bjørn Davidsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Har vært bortreist i helgen,så jeg har ikke fått med meg alt som er skrevet. La meg klargjøre endel ting.Det var Bjørn Davidsen som la ut min annonse på debattforum. Jeg har annonser i avise,interetnett etc.Dette å legge ut mine annonser på brukerforum er jo et regelrett overtramp.Dessuten er det jo reklame også,uansett hva Davidsens intensjon var.Så på toppen av det hele legger han ut en privat sms melding der jeg gir ham en korreks personlig! Hvis han ikke kan skrive sms så kan han vel ringe tilbake da vel.Jeg har fått både ris og ros i denne debatten og respekterer folks meninger.Men det er Davidsens framferd og måten han gjør dette på,jeg reagerer på. Jeg for min del ser meg ferdig med saken og takker for alle mail og telefon jeg har fått! mvh Jan Frode Johansenps. Hvis Davidsen ønsker å snakke mer om dette med meg så får Davidsen bruke telefonen. Nå er dette TEMA ufravikelig avsluttet fra min side. __________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.