Gå til innhold
Arkivverket

[#43858] Jens Johanson Mælum (1874-1948), f. Nes, Hedmark - kva tid utvandra til Amerika?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Hjarteleg takk til Lars Ove og Per Håkon for nye spennande og avklarande innlegg! Heilt fantastisk at du Lars Ove fann denne fødsli i Vang!Men her står det at barnefaren heitte Hans Olson, og at han var enkjemann og ''bordarbeider'' på Solid i Vang. So dette endrar ikkje på farsnamnet til dotteri... Og då eg leitte i utvandringslistene, sjekka eg ut ALLE frå heile distriktet med namn ''B...'' og innehaldande ''...rt...'', so då skulle både mor og dotter ha dukka opp. Men eg avgrensa søket til 1886 (som vart stipulert av alle folketeljingane frå Amerika!). Var det kanskje ein ''tabbe''?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Per HåkonJeg ser det Berthe Oline, og ikke Berthe Olivia, men faren heter Hans Olsen, og det er Berthes andre leiermål. Hun fikk også en uekte datter (Karoline)på Nes noen år tidligere. Hun bodde hos sine besteforeldre i 1875.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg ser av 'Boston Passenger List' at følgende ankommer Boston den 7. juni 1884 med S/S 'Pavonia':Lisa Thomsdotter, 26, Matron.Jens Johnsen, 4, Child.Ths. Johnsen, 2, Child.Berta Johnsen, 5 mnd., Infant.De skal alle til Minnesota. Alderen stemmer jo svært dårlig, men det har vi jo også sett før.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Lars Ove, Per Håkon og Arne for nye avklarande innlegg. Utvandringi til Johan Jensson og huslyden hans er soleis ''spikra''!Derimot ser det ikkje ut til at utvandringi til Bertha Jensdotter og dotteri Bertha Oline er mogeleg å finna, men dei amerikanske folketeljingane er samstemte om 1886 som utvandringsår, so me lyt tru dette i alle fall ikkje kan vera so langt unna...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.