Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#44069] Tjenesten er nede

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Lurte et øyeblikk på hva jeg skulle bruke en hel frisøndag til.. når 'skanna' var nede ja... puh!Alle snakker om været, men ingen gjør noe med det! :)Ha en flott søndag folkens, både i sol og snø, mellom knatter og knøs, og en fabelaktig søndag ønskes til vår alle steds nærværende Bent! Hva skulle vi gjort uten han?! :)Laila

• 4 uker senere...
Gjest Kjell Halvorsen

Siden ca kl 2035Bad GatewayThe proxy server received an invalid response from an upstream server.--------------------------------------------------------------------------------Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

• 3 uker senere...
Gjest Vigdis Rian

kommer ikke inn på skanna kirkebøker. Feilmelding: Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server.--------------------------------------------------------------------------------Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

Gjest Bent Vangli

Uff ja. Til og med to kræsj i dag. En komplett omstart av maskinen hjalp. Et eller annet hadde låst seg. Som dere kanskje har merket har systemet gått opp og ned i formiddag. Jeg har studert feillogger og testet ut. Feil fant jeg, selvfølgelig en jeg selv hadde forårsaket ved en tidligere oppdatering av programvaren :-( . Beklager den. Så nå håper jeg at stabiliteten kommer tilbake. Mvh Bent

Gjest Rolf A Fæster

Ja sikkert dårlig vær i Bergen, - får dette opp:Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server.--------------------------------------------------------------------------------Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80Mvh.Rolf.

• 4 uker senere...
Gjest Kjell Halvorsen

Fra i formiddag, Proxy Error The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server could not handle the request GET /URN:kb_read.Reason: Error reading from remote server--------------------------------------------------------------------------------Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

Gjest Bent Vangli

Siden den datt ned en gang til har jeg likegodt gjennomført sentrale eller av den planlagte programvareoppdateringen i kveld. Jeg håper det blir mere stabilt av det, men jeg har ikke hatt tid til å teste dette ordentlig ut. Jeg skal prøve å følge med innimellom de andre slagene de nærmeste dagene.Mvh Bent

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.