Gå til innhold
Arkivverket

[#44747] Reiste til Amerika i 1881.


Gjest Solveig K Westgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Patty Dahl

Hei! I just spoke with the person responsible for the books at the Lake View Cemetery. Charles (Karl) Knutson died in 1949 and is burried next to his wife, Jennie, son Bennie and also Bennie's wife, Verna. Jennie died in 1956. He will check the grave stone for Charles to find out if there is a more exact date of death (day and month). I will tell you if he has any more information. mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Solveig K Westgård

Hei igjen.Er det noen som har en ide hvor jeg kan finne gjenlevende etterkommere av Karl Knudsen (Charles Knutson)?MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei Solveig! I hope I understood your question. Karl Knutsen only had one child, Bennie. And Bennie and Verna did not have any children either. Is that what you were asking about? mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig K Westgård

Hei Patty! Javel,håper vi finner etterkommere etter Karls søster, Anna (Anne Marie)en annen gang. Jeg er veldig takknemlig for din hjelp, Patty!MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Solveig K Westgård

Hei igjen.Håper jeg har oppfattet riktig, at Charles Knutson og kona Jennie er begravd på Lake View Cemetery. charles døde i 1949 og Jennie i 1956. Jeg vet ikke hvilke dato de døde.Ei venninne av meg, har vært der nede å lett etter gravstenene. Men hun fant de ikke, hun hadde spurt om hjelp også.De sto ikke i protokollen. Er det mulig å finne ut dato når de døde?MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.