Gjest Osvald Rydjord Skrevet Desember 21, 2006 Del Skrevet Desember 21, 2006 Slutter meg til alle dere andre med et ønske omGod Jul og et godt slektsgranskingsår!Osvald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Pettersen Skrevet Desember 21, 2006 Del Skrevet Desember 21, 2006 God jul og godt nyttår alle sammenKos dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Solbrå Skrevet Desember 21, 2006 Del Skrevet Desember 21, 2006 God jul og godt nytt år ønskes til alle på forumet. Ser fram til mange spennende innlegg i året som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Solbrå Skrevet Desember 21, 2006 Del Skrevet Desember 21, 2006 God jul og godt nytt år ønskes til alle på forumet. Ser fram til mange spennende innlegg i året som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Knut Skorpen Skrevet Desember 22, 2006 Del Skrevet Desember 22, 2006 God julehøgtid! Takk for hjelp i år òg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aslaug Andersen Skrevet Desember 22, 2006 Del Skrevet Desember 22, 2006 God jul og godt nyttår til dere alle! Og takk for all hjelp jeg har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest John O. Svenning Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Ønsker alle brukere en god og fredfull jul, håper 2007 vil bli et godt år for oss alle. Takker for all hjelp i året som har gått. Julehilsen John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne Lise Hovdal Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Jeg ønsker også alle brukere av Digitalarkivet og de som jobber der en god jul og et godt nyttår. Jeg kom meg jo inn på Digitalarkivet i slutten av November 2002, og nå forstår jeg ikke hvordan jeg greide meg uten. Er inne her flere ganger pr. dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Kåre Larsen Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Ønsker alle brukere på forumet en GOD JUL og et GODT NYTT ÅR. Takk for den hjelp jeg har fått i året som har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marie Skålnes Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Har ikkje vore så aktiv i det siste grunna ein travel kvardag. Vil likevel ønskja dykk alle ei retteleg god jul og alt godt for 2007. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidun Berge Haugs Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Med varme tanker og gode ønsker om en fin jul og et godt nytt år til dere alle. Tusen takk for all god hjelp i året som har gått, setter utrolig stor pris på at dere bruker av tiden deres til å hjelpe meg.Juleklemmer fra Reidun¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kjell Fredly Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Jeg slutter meg til dette fullt ut! Tusen takk til alle som står på for å hjelpe oss som leter etter slekt, og en riktig god jul!Vennlig hilsen Kjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trond Kaasin Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Julehilsen til alle dere slektsgranskere. Tusen takk for masse hjelp, og legg nå vekk forskertrangen juleaften..kos dere med ribba og akevitten..desto sterkere kommer trangen igjen senere.... vennlig hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Olav Lønne, Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Jeg slutter meg til alle gode ønsker, og en God jul og et godt nytt år ønskes til alle på forumet. Spesielt takk også til alle gode hjelpere Ser fram til å finne flere spennende aner i året som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Helge Bjerkevoll Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 God jul til alle dere trivelige mennesker som gjør dette forumet til et hyggelig og nyttig redskap.Vennlig hilsen Helge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marie Stephensen Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Ønsker alle en riktig God Jul.Marie Stephensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidar Oddløkken Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Ønsker alle sammen i dette spennende forumet ei riktig God Jul!vennlig hilsen Reidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aase R Sæther Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Eit riktig godt julønskje til alle her frå meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Britt Opheim Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Ja, god jul og godt nyttår alle sammen. Har latt slektsforskinga ligge noen år, og stor var min overraskelse da jeg oppdaget de skannede kirkebøkene og debattforumet. Spennende å følge med, og hjelp har jeg også fått.Men, i denne overflods tid og med alle gaver under treet, går mine tanker til våre aner, og alt slitet de hadde for å brødfø mange barn og å overleve hverdagen. Var nok ikke mange gaver der i gården, nei! Men, på mange måter var de kanskje lykkeligere enn vi er i vårt liv. Nå har vi nok med oss selv, og liten tid til de som er alene i disse juletider.Bare til ettertanke! Mvh Britt Opheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hans Petter Engh Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Jeg takker alle for god hjelp i forumet i året som har gått og ønsker alle en God Jul og et godt Nytt År! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Per B. Lilje Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 God jul og takk for et godt slektsgranskingsår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Davidsen Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Eg ynskjer alle ei retteleg god jol. Takk til alle som har hjelpt meg dette året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Benn Johan Rislaa Skrevet Desember 23, 2006 Del Skrevet Desember 23, 2006 Takker for all hjelp i året som gikk og ønsker alle en God Jul og et godt Nytt År! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders J. Moen Skrevet Desember 24, 2006 Del Skrevet Desember 24, 2006 God jul fra Florø. Takk til alle som hjalp meg med arbeidet å kartlegge opphavet til Florø sin befolkning i 1865. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Knut Sandblost Skrevet Desember 24, 2006 Del Skrevet Desember 24, 2006 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts