Gå til innhold
Arkivverket

[#45002] God Jul !

Gjest Svein Arne Opdal
 Del

Recommended Posts

Gjest John O. Svenning

Ønsker alle brukere en god og fredfull jul, håper 2007 vil bli et godt år for oss alle. Takker for all hjelp i året som har gått. Julehilsen John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg ønsker også alle brukere av Digitalarkivet og de som jobber der en god jul og et godt nyttår. Jeg kom meg jo inn på Digitalarkivet i slutten av November 2002, og nå forstår jeg ikke hvordan jeg greide meg uten. Er inne her flere ganger pr. dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Har ikkje vore så aktiv i det siste grunna ein travel kvardag. Vil likevel ønskja dykk alle ei retteleg god jul og alt godt for 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidun Berge Haugs

Med varme tanker og gode ønsker om en fin jul og et godt nytt år til dere alle. Tusen takk for all god hjelp i året som har gått, setter utrolig stor pris på at dere bruker av tiden deres til å hjelpe meg.Juleklemmer fra Reidun¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Fredly

Jeg slutter meg til dette fullt ut! Tusen takk til alle som står på for å hjelpe oss som leter etter slekt, og en riktig god jul!Vennlig hilsen Kjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Kaasin

Julehilsen til alle dere slektsgranskere. Tusen takk for masse hjelp, og legg nå vekk forskertrangen juleaften..kos dere med ribba og akevitten..desto sterkere kommer trangen igjen senere.... vennlig hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Lønne,

Jeg slutter meg til alle gode ønsker, og en God jul og et godt nytt år ønskes til alle på forumet. Spesielt takk også til alle gode hjelpere Ser fram til å finne flere spennende aner i året som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Opheim

Ja, god jul og godt nyttår alle sammen. Har latt slektsforskinga ligge noen år, og stor var min overraskelse da jeg oppdaget de skannede kirkebøkene og debattforumet. Spennende å følge med, og hjelp har jeg også fått.Men, i denne overflods tid og med alle gaver under treet, går mine tanker til våre aner, og alt slitet de hadde for å brødfø mange barn og å overleve hverdagen. Var nok ikke mange gaver der i gården, nei! Men, på mange måter var de kanskje lykkeligere enn vi er i vårt liv. Nå har vi nok med oss selv, og liten tid til de som er alene i disse juletider.Bare til ettertanke! Mvh Britt Opheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.