Gå til innhold
Arkivverket

[#45264] Godt Nyttår!

Gjest Reidar Oddløkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Trine Grøthe

Trivelig med alle nyttårshilsnene her. Jeg takker og henger meg på. Tusen takk for alle spennende innlegg i året som ligger bak. Hjertelig tillykke med det nye som ligger foran.Hilsen Trine Grøthe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Trivelig med denne nyttårshilsenen fra Australia i innlegg 25! Ser ut som du har behagelige temperaturer på nyåret Charlotte:) Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Gjest Reidar Oddløkken

Har du funnet att denna i år også Trond, ja jeg henger meg selvsagt på og ønsker alle i hele forumet Godt Nyttår og tusen takk for all hjelp i året som er gått, og det kan sikkert dukke opp ett og annet i året som kommer også. vennlig hilsen Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg vil slutte meg til, og ønske alle brukere av dette forumet et riktig Godt Nyttår, og en stor takk for all hjelp i det gamle året. Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg tekker for spenning og glede i BRUKARFORUM hver dag! Her arbeider så dyktige slektsforskere for å løse problem i lag!Godt nytt år ønsker jeg alle , en tidlig morgenstund! Hilsen fra Sandefjord til dere fra gamle Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg har nok stått opp for tidlig på årests første dag. Det skulle være takker og ikke tekker som dere vel forstår, må nok skjerpe meg med rettskriving i det nye år!:-)Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Pyttpytt, Gunn. Alle med en smule godvilje skjønte det. Og godviljen er vel en egenskap som er vidt og bredt fordelt blant de som frekventerer dette forum. Ikke minst du oppviser den egenskapen i rikt monn!For det var jo ikke tak(k)tekker du mente? ....;-0))Mvh. Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Toft Eddie

Godt nytt år til alle sammen og hjertlig takk for all god hjelp i året som har gått.Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Kristin Grøthe

Godt Nytt År til dere alle. Jeg har hatt mye nytte og glede av dette forumet i året som gikk. Vennlig hilsen Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei alle sammen!GODT GENEALOGISK NYTTÅR til alle i dette forumet!Det gjelder å finne den rette tråd,for tenk om jeg plutselig etterno'n søk ble min egen fetter...?!Nei, veien er vansk'lig å gå...Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Et riktig godt nyttår fra meg også til alle sammen. En stor takk for all hjelp, og en stor takk til de ansvarlige i Digitalarkivet, som har gitt oss alle denne muligheten til å finne våre forfedre.Mvh og *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Gjest Reidar Oddløkken

Det har vært så fine kunstneriske dikt i denne tidligere så je trur je tar`n fram att i år også, Godt Nyttår til alle i forumet og tusen takk for all hjelp i året som har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Så artig at også i denne tråden blir fortida tatt vare på!Jeg slutter meg til og ønsker dere alle et fredfylt, velsignet og innholdsrikt nytt år med dette lille vers:Året 2009 står i yttergangen, fikler med jakke og hatt,dagen i dag skal rundes av, med årets siste natt. Alt som hendte,alt som vi fikk gjort- har nå blitt til minner som skal pakkes bort.Vi legger dem tilside på et lunt og tørt sted,hvor de ikke kan skades, ei heller dette ned.Tusen takk for året som gikk, se nå framover på en ubrukt vei- de beste ønsker for 2010, hjertelig hilsen fra meg.- Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.