Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#45264] Godt Nyttår!

Gjest Reidar Oddløkken

Recommended Posts

• 11 måneder senere...
Gjest Reidar Oddløkken

Har du funnet att denna i år også Trond, ja jeg henger meg selvsagt på og ønsker alle i hele forumet Godt Nyttår og tusen takk for all hjelp i året som er gått, og det kan sikkert dukke opp ett og annet i året som kommer også. vennlig hilsen Reidar

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Pyttpytt, Gunn. Alle med en smule godvilje skjønte det. Og godviljen er vel en egenskap som er vidt og bredt fordelt blant de som frekventerer dette forum. Ikke minst du oppviser den egenskapen i rikt monn!For det var jo ikke tak(k)tekker du mente? ....;-0))Mvh. Bjørn Olav

• 11 måneder senere...
Gjest Hilde Rossing

Så artig at også i denne tråden blir fortida tatt vare på!Jeg slutter meg til og ønsker dere alle et fredfylt, velsignet og innholdsrikt nytt år med dette lille vers:Året 2009 står i yttergangen, fikler med jakke og hatt,dagen i dag skal rundes av, med årets siste natt. Alt som hendte,alt som vi fikk gjort- har nå blitt til minner som skal pakkes bort.Vi legger dem tilside på et lunt og tørt sted,hvor de ikke kan skades, ei heller dette ned.Tusen takk for året som gikk, se nå framover på en ubrukt vei- de beste ønsker for 2010, hjertelig hilsen fra meg.- Hilde

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.