Gjest Trine Grøthe Skrevet Januar 1, 2008 Del Skrevet Januar 1, 2008 Trivelig med alle nyttårshilsnene her. Jeg takker og henger meg på. Tusen takk for alle spennende innlegg i året som ligger bak. Hjertelig tillykke med det nye som ligger foran.Hilsen Trine Grøthe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Johan Midtgård Skrevet Januar 1, 2008 Del Skrevet Januar 1, 2008 Et riktig godt nytt år til alle, og takk for god hjelp i året som gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidar Oddløkken Skrevet Januar 1, 2008 Del Skrevet Januar 1, 2008 Trivelig med denne nyttårshilsenen fra Australia i innlegg 25! Ser ut som du har behagelige temperaturer på nyåret Charlotte:) Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Liv Hege Jensen Skrevet Januar 1, 2008 Del Skrevet Januar 1, 2008 GODT NYTTÅR til alle sammenHilsen Liv Hege Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trond Øivindsson Lunde Skrevet Desember 31, 2008 Del Skrevet Desember 31, 2008 Nok en gang !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidar Oddløkken Skrevet Desember 31, 2008 Del Skrevet Desember 31, 2008 Har du funnet att denna i år også Trond, ja jeg henger meg selvsagt på og ønsker alle i hele forumet Godt Nyttår og tusen takk for all hjelp i året som er gått, og det kan sikkert dukke opp ett og annet i året som kommer også. vennlig hilsen Reidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Vibeke Hansen Skrevet Desember 31, 2008 Del Skrevet Desember 31, 2008 Hei! Til alle gode hjelpere her inne. Ønsker dere ett riktig godt nytt år. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thorbjørn Granlund Skrevet Desember 31, 2008 Del Skrevet Desember 31, 2008 Hei. Jeg vil slutte meg til, og ønske alle brukere av dette forumet et riktig Godt Nyttår, og en stor takk for all hjelp i det gamle året. Thorbjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Sundelius Skrevet Desember 31, 2008 Del Skrevet Desember 31, 2008 alle ønsker om 'Godt Nytt År' , hilsen Egil S. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne Lise Hovdal Skrevet Desember 31, 2008 Del Skrevet Desember 31, 2008 Jeg ønsker også alle som jobber på Digitalarkivet og alle brukerne et godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Olav Kleppen Skrevet Januar 1, 2009 Del Skrevet Januar 1, 2009 Godt nytt år til både brukere og til de gode medarbeiderne på Digitalarkivet.Mvh. Bjørn Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Harald L. Bakke Skrevet Januar 1, 2009 Del Skrevet Januar 1, 2009 Godt nytt år til alle på forumet. Takk til alle for god hjelp i året som gjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Januar 1, 2009 Del Skrevet Januar 1, 2009 Jeg tekker for spenning og glede i BRUKARFORUM hver dag! Her arbeider så dyktige slektsforskere for å løse problem i lag!Godt nytt år ønsker jeg alle , en tidlig morgenstund! Hilsen fra Sandefjord til dere fra gamle Gunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunn Huglen Skrevet Januar 1, 2009 Del Skrevet Januar 1, 2009 Jeg har nok stått opp for tidlig på årests første dag. Det skulle være takker og ikke tekker som dere vel forstår, må nok skjerpe meg med rettskriving i det nye år!:-)Gunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Olav Kleppen Skrevet Januar 1, 2009 Del Skrevet Januar 1, 2009 Pyttpytt, Gunn. Alle med en smule godvilje skjønte det. Og godviljen er vel en egenskap som er vidt og bredt fordelt blant de som frekventerer dette forum. Ikke minst du oppviser den egenskapen i rikt monn!For det var jo ikke tak(k)tekker du mente? ....;-0))Mvh. Bjørn Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne-Lise Toft Eddie Skrevet Januar 1, 2009 Del Skrevet Januar 1, 2009 Godt nytt år til alle sammen og hjertlig takk for all god hjelp i året som har gått.Mvh Anne-Lise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trine Kristin Grøthe Skrevet Januar 1, 2009 Del Skrevet Januar 1, 2009 Godt Nytt År til dere alle. Jeg har hatt mye nytte og glede av dette forumet i året som gikk. Vennlig hilsen Trine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grethe Flood Skrevet Januar 1, 2009 Del Skrevet Januar 1, 2009 Hei alle sammen!GODT GENEALOGISK NYTTÅR til alle i dette forumet!Det gjelder å finne den rette tråd,for tenk om jeg plutselig etterno'n søk ble min egen fetter...?!Nei, veien er vansk'lig å gå...Grethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rigmor Waler Iversen Skrevet Januar 1, 2009 Del Skrevet Januar 1, 2009 Et riktig godt nyttår fra meg også til alle sammen. En stor takk for all hjelp, og en stor takk til de ansvarlige i Digitalarkivet, som har gitt oss alle denne muligheten til å finne våre forfedre.Mvh og *Smil* fra Rigmor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir Bjernes Skrevet Januar 2, 2009 Del Skrevet Januar 2, 2009 Godt nytt år til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidar Oddløkken Skrevet Desember 31, 2009 Del Skrevet Desember 31, 2009 Det har vært så fine kunstneriske dikt i denne tidligere så je trur je tar`n fram att i år også, Godt Nyttår til alle i forumet og tusen takk for all hjelp i året som har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Arne Solås Skrevet Desember 31, 2009 Del Skrevet Desember 31, 2009 Godt Nyttår også til deg Reidar og alle andre brukere av forumet.Mvh. Arne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristian Fjeldsgård Skrevet Desember 31, 2009 Del Skrevet Desember 31, 2009 Istemmer med et riktig Godt Nytt År Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hilde Rossing Skrevet Desember 31, 2009 Del Skrevet Desember 31, 2009 Så artig at også i denne tråden blir fortida tatt vare på!Jeg slutter meg til og ønsker dere alle et fredfylt, velsignet og innholdsrikt nytt år med dette lille vers:Året 2009 står i yttergangen, fikler med jakke og hatt,dagen i dag skal rundes av, med årets siste natt. Alt som hendte,alt som vi fikk gjort- har nå blitt til minner som skal pakkes bort.Vi legger dem tilside på et lunt og tørt sted,hvor de ikke kan skades, ei heller dette ned.Tusen takk for året som gikk, se nå framover på en ubrukt vei- de beste ønsker for 2010, hjertelig hilsen fra meg.- Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne J Engmo Skrevet Desember 31, 2009 Del Skrevet Desember 31, 2009 Et riktig godt nyttår ønsker jeg dere alle ! mvh Anne Julie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts