Gjest Finn Oldervik Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Heng meg også på med ei nyårshelsing.Godt nytt år til dykk alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Johnny Berntsen Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Ønsker dere alle et riktig godt nytt år.Johnny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ann-Mary Engum Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Godt Nytt År!Hilsen Ann-Mary Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tore Hansen Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Godt Nytt år til dere alle!Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Solveig Hanssen Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Et riktig Godt Nytt År!Mvh Solveig Hanssen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Russøy Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Godt nytt år alle sammen. Takk for god hjelp og inspirerandes utfordringar.mvh Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Sundelius Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 -alle ønsker om 'Godt Nytt År' i 2010 med , hilsen Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne Lise Hovdal Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Godt nyttår til alle som leser dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne Lene Hagen Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Og en Mossehilsen med ønske om et godt nytt år til alle. Hilsen Anne Lene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kjell Alsén Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Et riktig Godt Nytt År til dere alle.Mvh Kjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Knut Skorpen Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Til lykke med nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stein Eriksen Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Et riktig godt nytt år til alle, og takk for god hjelp i året som gikk. MvhStein Eriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Unni Knudsen Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Et godt nytt år ønsker jeg dere, og tusen takk for all hjelp jeg har fått.Unni Knudsen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Per Sørdal Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Godt nytt år. Jeg kjenner igjen mange navn på denne listen som jeg har fått hjelp fra når det har stoppet opp. Tusen takk. mvh Per Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grethe Flood Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 GODT NYTTÅR TIL ALLE DERE I BRUKERFORUMET :))))Grethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir Bjernes Skrevet Januar 1, 2010 Del Skrevet Januar 1, 2010 Et riktig godt nytt år til alle sammen!Mvh Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Reidar Oddløkken Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Tar frem igjen denne enda en gang, og ønsker alle i forumet et GODT NYTTÅR, (Og takk for det gamle som de ofte sa før)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dag Fjær Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Så var det på'n igjen !Jeg kommer til å skrive 2010 fram til ca påska 2011 før jeg begynner å få det i fingrene (og hodet!) ;-))Godt nytt år alle sammen !mvh Dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hilde Rossing Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Et Godt Nytt År ønskes dere alle fra meg, samtidig som mine tanker går til de som ikke lenger er blandt oss.Mvh Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marianne Solli Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Godt nytt år til alle som leser dette!Hilsen Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Benn Johan Rislaa Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Godt nytt år til alle fra det 'blide Sørland'! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne Huse Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Nyttar også dette høvet til å takke alle dei gode hjelparane på DIGITALARKIVET og ønskjer alle eit riktig GODT NYTT ÅR. Mvh Anne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thorbjørn Granlund Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Hei. Jeg henger meg på og ønsker alle sammen et riktig Godt Nytt år. Thorbjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Roald Sjursen Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Jeg vil bare slutte meg til alt positivt som har blitt fremført. Takk for all hjelp til dere alle.Mvh Roald Sjursen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Harald L. Bakke Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Godt nytt år til alle brukarar av digitalarkivet sine tenester. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts