Gå til innhold
Arkivverket

[#45264] Godt Nyttår!

Gjest Reidar Oddløkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsti Arctander

Henger meg på sammen med resten og ønsker alle Godt Nyttår! Er begynt å mørkne nå, sner tett så det blir spennende å se hva værtilbudet blir i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Takk for det gamle og all hjelp jeg har mottatt i året som gikk :o)Et riktig godt nytt år ønskes til alle, med et *Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg lurer på hvor mange av dere som har lagt merke til når denne nyttårshilsningen ble starta? Håper den fortsetter videre i årene som kommer.Godt nytt år ønskes dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Enig med sistnevnte 'taler' mht å fortsette tråden!GODT NYTTÅR TIL ALLE! og så starter vi på ny frisk i 2011 med nye spørsmål og 'genealogiske nøtter'! Det er kjempestas å ha fått så mange hyggelige kontakter her inne i brukerforumet og ekstra moro når vi kan hjelpe hverandre å løse spørsmålene, enten vi er litt mer viderekomne eller ferskinger i faget!MvhGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Godt nytt år til alle. Høydepunktet i 2010 var utvilsomt 1910-tellinga. Og så bør alle få med seg serien 'hvem tror du at du er' som begynner på NRK rett over nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Godt nytt år ønskes alle her på bfJeg er på hytta på Ringsakfjellet. God mat og drikke og lange skiturer lader batteriene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår all sammen! Enig med de som sier at FT 1910 var høydepunktet. Jeg fulgte med nedtellingen så godt som dag for dag. ;-)Så venter vi vel på FT 1920? Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Slenger meg også på med ei nyårshelsing til alle meddebattanter. For meg var det lensrekneskapa som var det store. Særleg når dei på slutten av året vart greiare tilgjengeleg. Om eg skal lesa alt dette for heile landet så har eg sikkert lesestoff i fleire tiår framover om haudet og helsa elles vil vera med. At den transkriberte skattematrikkelen frå 1647 for heile landet vart scanna var også eit kjempesteg framover etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Lauvås

-Nyttårsaften vil tradisjonen og en viss følelse for det anstendige at man sitter oppe til klokken tolv- (Cora Sandel 1880-1974)Ønsker dere alle et riktig godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.