Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#45264] Godt Nyttår!

Gjest Reidar Oddløkken

Recommended Posts

Gjest Grethe Flood

Enig med sistnevnte 'taler' mht å fortsette tråden!GODT NYTTÅR TIL ALLE! og så starter vi på ny frisk i 2011 med nye spørsmål og 'genealogiske nøtter'! Det er kjempestas å ha fått så mange hyggelige kontakter her inne i brukerforumet og ekstra moro når vi kan hjelpe hverandre å løse spørsmålene, enten vi er litt mer viderekomne eller ferskinger i faget!MvhGrethe

Gjest Finn Oldervik

Slenger meg også på med ei nyårshelsing til alle meddebattanter. For meg var det lensrekneskapa som var det store. Særleg når dei på slutten av året vart greiare tilgjengeleg. Om eg skal lesa alt dette for heile landet så har eg sikkert lesestoff i fleire tiår framover om haudet og helsa elles vil vera med. At den transkriberte skattematrikkelen frå 1647 for heile landet vart scanna var også eit kjempesteg framover etter mitt syn.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.