Gjest Per Nilsson Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Gott Nytt År till alla ! Önskar Per Nilsson Östervallskog i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anne-Lise Hansen Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Jeg ønsker alle et godt nytt år! Vennlig hilsen Anne-Lise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Atle Jan Westrheim Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Godt Nytt År til alle hjelpere i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Johan Arthur Hansen Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Ett riktig Godt Nyttår til alle på Digitalarkivet og på dette forumet! Mvh. Johan Arthur Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Svein Tislevoll Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Takk ! Godt nyttår til alle som er for romslige og ikke sneversynte debattsider ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kirsti Arctander Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Henger meg på sammen med resten og ønsker alle Godt Nyttår! Er begynt å mørkne nå, sner tett så det blir spennende å se hva værtilbudet blir i kveld :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rigmor Waler Iversen Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Takk for det gamle og all hjelp jeg har mottatt i året som gikk :o)Et riktig godt nytt år ønskes til alle, med et *Smil* fra Rigmor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Arne Solås Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Henger meg på her og ønsker brukerne og staben ved SAB et riktig godt nytt år. Lukten av pinnekjøtt sprer seg nå her i heimen....mmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Jeg lurer på hvor mange av dere som har lagt merke til når denne nyttårshilsningen ble starta? Håper den fortsetter videre i årene som kommer.Godt nytt år ønskes dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ann-Mary Engum Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Bidrar gjerne til at tråden fortsetter i mange år!Godt Nyttår til dere alle !Hilsen Ann-Mary Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Grethe Flood Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Enig med sistnevnte 'taler' mht å fortsette tråden!GODT NYTTÅR TIL ALLE! og så starter vi på ny frisk i 2011 med nye spørsmål og 'genealogiske nøtter'! Det er kjempestas å ha fått så mange hyggelige kontakter her inne i brukerforumet og ekstra moro når vi kan hjelpe hverandre å løse spørsmålene, enten vi er litt mer viderekomne eller ferskinger i faget!MvhGrethe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Johnny Berntsen Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Et riktig GODT NYTT ÅR til dere alle!Mvh Johnny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kjell Alsén Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Et riktig Godt Nytt År !Mvh Kjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Russøy Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Eg ser at eg var visst med ved forrige årsskifte, men slenger meg på i år også.Godt nyttår til alle sammen.mvh Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Roy Køllersen Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Godt Nyttår til alle, spesielt til dem som har hjulpet meg å komme på sporet etter ny slekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trond Øivindsson Lunde Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Godt nytt år til alle. Høydepunktet i 2010 var utvilsomt 1910-tellinga. Og så bør alle få med seg serien 'hvem tror du at du er' som begynner på NRK rett over nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Ove Wangensteen Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Godt nytt år ønskes alle her på bfJeg er på hytta på Ringsakfjellet. God mat og drikke og lange skiturer lader batteriene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Inger Eik Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår all sammen! Enig med de som sier at FT 1910 var høydepunktet. Jeg fulgte med nedtellingen så godt som dag for dag. ;-)Så venter vi vel på FT 1920? Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Finn Oldervik Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Slenger meg også på med ei nyårshelsing til alle meddebattanter. For meg var det lensrekneskapa som var det store. Særleg når dei på slutten av året vart greiare tilgjengeleg. Om eg skal lesa alt dette for heile landet så har eg sikkert lesestoff i fleire tiår framover om haudet og helsa elles vil vera med. At den transkriberte skattematrikkelen frå 1647 for heile landet vart scanna var også eit kjempesteg framover etter mitt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gro Berit Sternang Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Ønsker dere et riktig Godt Nyttår alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ola Ljødal Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Det verste ved 2010 er at det har gått altfor fort! Godt Nytt År! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Per J. Nestås Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Også jeg ønsker alle slektsforskerkollegerGODT NYTTÅR 2011 !Hilsen Per Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Per J. Nestås Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Også jeg ønsker alle slektsforskerkollegerGODT NYTTÅR 2011 !Hilsen Per Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erling Hoel Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 Godt nytt år til alle gode hjelpere på forumet!Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Unni Lauvås Skrevet Desember 31, 2010 Del Skrevet Desember 31, 2010 -Nyttårsaften vil tradisjonen og en viss følelse for det anstendige at man sitter oppe til klokken tolv- (Cora Sandel 1880-1974)Ønsker dere alle et riktig godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts