Gå til innhold
Arkivverket

[#46556] Anne Marie Fredriksdatter Hartman 1831.

Gjest Unni Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Berg

Ser denne familien stokker litt om på navnene sine. Den eldste oppført som August Wilhelm Hartman,kan være din Wilhelm August.Født i 1830.Akershus.De andre barna fødes først etter farens giftemål i 1838 Moss.Kansje Maren døde?(Kun en tanke.Ikke mange August Wilhelm,eller Wilhelm August)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Berg

Har du sett at du har fått svar på når Wilhelm August ble født,døpt og hva foreldrene het Hans?Men du burde starte en ny tråd med de her på debatten.Og Unni jeg har funnet ei ny Hartman(for meg)ihvertfall.Lagt det inn under funn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest U. Knudsen

Hei.Denne Hartmann (Hartman),er et studium for meg, Når faderen er oppgitt med samme navn som sønnnen. Har gått gjennom mine Hartman, men det jeg kommer nermest er Wilhelm Fredrik Fredriksen Hartman født 23 nov 1833 i Beitstaden.Eneste måten å finne foreldrene, er jo å låne kirkeboka fra Ullensaker på det tidspunktet han ble døpt der.Tro nok at det er etternavn til. Ikke bare Hartmann.Hvis det er vår Hartman Nina, så tro jeg nesten at jeg hadde han i min database.Syntes også at Hans Fr. Haug burde etterlyse ham i et nytt tema.Unni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.