Gå til innhold
Arkivverket

[#46697] Greåker/Østfold: Syver Pettersen (f. 1885) og Borghild f. Minge (f. 1888)

Gjest Hermod Moursund
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Helene Erntsen

Innlegg 49, riktig navn på plassen Elen Marie Svendsdatter kom fra er: Kiensrødplass. Ikke så godt med den gamle skriften.Hun er nok født etter 1801, her er et forslag til foreldre:LenkeKirkeboka starter ikke før 1840 for Våler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermod Moursund

Takk, Eva Helene.Leter etter foreldrene til Thorer Hansen og Petra Olsdtr. Maalen (f. ca. 1800-10) - Thorer og Petra var foreldre til Helene Thorersdtr. Bjørketvetplass. Trodde Thorer var så vidt uvanlig at det gikk an å finne det ut, men... Har noen andre kilder enn meg?Hermod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Hermod Moursund

Jeg leter og jeg leter i kirkebøkene, men greier ikke å finne dåpen til de fire barna Syver Pettersen (f. 1885) og Borghild Pettersen (f. 1888) hadde. Jeg har Knut Bjørge (f. 1922) og Gunvar (f. 1924). Før der igjen var Alfhild og Rolf født. Har prøvd Borge og Tune, for her skulle de være, men ei.Samtidig leter jeg etter vielsen til Syver og Borghild...Er det noen hjelpsomme sjeler der ute...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.