Gå til innhold
Arkivverket

[#46998] Feil på linker

Gjest Jan Peter Wiborg
 Del

Recommended Posts

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Ottar Eliassen

Virker sikkert hos de fleste da, men prøv å restart maskinen. Jeg har brukt Digitalarkivet i hele dag, med noen avbrekk, men har ikke hatt noen spessielle problemer.mvh Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten J. Rasch

Hei!Det må være noe feil med lenkene(og noen på)inn til digitalarkivet nå!Kommer ikke inn via de vanlige lenkene fks. på ABC startsiden, heller ikke via Riksarkivets egen side eller min egen snarvei. Måtte skrive inn direkte på adressefeltet. Morten Rasch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

På min maskin skjer av og til begge deler, men det er ein voldsomt treighet for å komme inn på sidene. Dette er spesielt om kvelden, mener å huske dette også skjedde i går kveld. På dagtid går det raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Tregheten skyldes høy pågang, og på kveldstid nå så sitter det mange og blar i kirkebøkene og i folketellingene. På dagtid så har vel mange en jobb å skjøtte..., derav litt mindre last da... :-)Men uten at jeg skal beskylde Jan O. for noe, så mistenker jeg han for å ha vært inne og 'endret litt' i databasene/serverne i dag..., noe har skjedd med linkene.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten J. Rasch

Hei igjen! Oppdaget nå at også den linken jeg la inn i et svar i brukerforumet om bygdebok i Skedsmo ikke virker lenger. Så noen angående linker må falt ut i løpet av dagen.Morten J. Rasch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Som sagt i første innlegg er så ser det ut for meg som at det er problemer med linkene som går til digitalarkivet.nodigitalarkivet.uib.no virker å være okDet kan kanskje være DNS problemer hos nettleverandør?Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Men det kan vel ikke være det heller, for man kommer jo inn på begge domenene. Tror det må være noe feil på digitalarkivet.no maskina...Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Det er ikkje treighet på kyrkjebøkene, de ligger også på ein annen server. Det er databasene som ligger her på Digitalarkivet som er treige å komme inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Det er skikkelig sirup, men herfra Lenke kommer du kanskje inn på folketellingene?For meg ser det kun ut til å være problemer med digitalarkivet.no, uten at andre har kommentert eller bekreftet det.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellef Ellefsen

Jeg kom heller ikke inn tidligere i kveld. Virket som web-adressen til Arkiverket hadde overtatt adressen til Digitalarkivet. Mvh Ellef Ellefsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg kom heller ikkje inn på DA via vanleg veg, men har no gått inn via uib.no etter krøllalfa. Har varsla Oldervoll om saka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg veit ikkje kva som har skjedd i kveld. Sjølv har eg ikkje hatt noko problem. Men så brukar eg også stort sett berre digitalarkivet.uib.no, ikkje digitalarkivet.no. Men i min DNS peikar begge på same maskinen og rett maskin, og fungerer greitt. Har i alle høve gjort det sidan midnatt. Men det er sjølvsagt mogeleg at DNS har epika ein annan stad i ein periode. Men denne adressa er det det dei på Riksarkivet som styrer.Når det gjeld treghet i DA om kvelden er det litt rart. No er det slik at trafikken er størst etter lunsj. I dag var me opp i 14.000 søk i timen og alt gjekk smertefritt. Men når det lir etter klokka åtte om kvelden vert det heile tregt og trafikken går ned til under 10.000 i timen. Det skuldast nok at kyrkjebokstrafikken då tek seg opp og sidan dei står på same nettet konkurrerer dei om bandbreidda. Men det merkelege er for det første at det ikkje burde vera mangel på bandbreidd og for det andre at kyrkjeboksservaren også burde ha blitt tregare. men han vinn i konkurransen, ser det ut til. For å finna ut av dette må eg snakka med Vangli og haøyra kva han har gjort med kyrkjebokservaren. det har eg ikkje rukke på. Men det skal nok skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg forstår det ordna seg rundt midnatt. Då er det nok nokon som har rota med DNS i går kveld.Det er sjølvsagt ikkje alle som veit kva DNS er. DNS er ein kjempestor database over alle Internett-adresser. Når du skriv digitalarkivet.no vil nettlesaren din slå opp i DNS for å finna ut kvar denne serveren er for å kunna henta naudsynt informasjon. I DNS står både digitalarkivet.no og digitalarkivet.uib.no, men det står i databasen at det er same maskin, men adresse 129.177.171.80. Om det for digitalarkivet.no skulle stå noko anna ville du då koma dit.Oppdatering av DNS er det berre domeneeigaren som kan gjera. Domeneeigar er den som står framom .no. For digitalarkivet.no kan det sjå ut som om det er digitalarkivet, men det er i realiteten ein av domenene til Arkivverket og DNS-en blir bestyr av IT-folka i Riksarkivet, eller eventuelt av eit firma dei kjøper Internett-tenester frå. For digitalarkivet.uib.no er det uib som er domeneeigar og det er UiBs IT-avdeling som kan gjera forandringar. (Grunnen til at me framleis har denne adressa er at Digitalarkviet starta som eit samarbeid mellom Historisk institutt, UiB og Arkivverket. Me vil ikkje fjerna adressa fordi den finst som snarvegar rundt om.)DNS er ei såkalt distribuert database. Det vil sei at det finst millionar av kopiar av den rundt om. Det er heller ikkje slik at alle innheld all informasjon og treng heller ikkje vera heilt oppdatert til ei kvar tid. Dette KAN føra til at ein når DNS vert forandra for ei adresse kan koma til forskejllig datamaskin alt etter kva kopi av DNS ein brukar.Men det viktigast er vel at problemet har løyst seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Det er akkorat samme problemet med å komme inn på den vanlige siden til Digitalarkivet i dag også. Håper det snart blir rettet. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Alt er som det skal hos meg. Eg kjem greitt inn både frå digitalarkivet.no og digitalarkivet.uib.no. Om du ikkje inn frå det eine, prøv det andre. Det kan også henda at om det var feil i går så heng den sida att hos deg. Det har med innstilling av cachibnging å gjera (om nettlesaren din skal visa den kopien av ei side han alt har lagra lokalt hos deg, eller om han skal ut på nettet å finna ho på nytt).Om du vil sjå om t.d digitalarkivet.no peikar på rett servar kan du trykkja Start nede i venstre hjørna på maskina di, og der velja Kjør, som du finn langt nede i høgre kolonne. Då får du opp ein liten boks. I den skriv du ping digitalarkivet.no. Då vil DNS svara deg med den fysiske adressa til digitalarkviet.no, slik din DNS oppfattar at den er. Det skal der stå 129.177.171.80. Ver merksam på at boksen bere står på skjermen din ei svært kort tid så du må følgja med. Står det noko anna er ikkje DNS-din blitt oppdatert, står det 129.177.171.80 og du får noko anna enn inngangssida til DA er problemet caching hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Koehler

Om det er det samme problemet, vet jeg ikke, men i farten glemte jeg meg og skrev www.digitalarkivet.no og da havner man på Arkivverkets sider. Vil man derfra gå til Digitalarkivet fra lenken som er oppgitt der, vil man se i nederste venstre hjørnet at lenken viser til www.digitalarkivet.no og man kommer ikke videre. De tre w'ene skal ikke være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Om de ser på skjermbiletet Torbjørn sendte med står det for digitalarkivet.no at den har adressa 129.177.171.71. Det skal han ikkje ha og har heller ikkje hos meg. Men om noko ikkje blir gjort vil også min DNS få denne adressa etter kvart, og alle andre. Men eg skal sjå om eg ikkje får noko i Riksarkivet til å retta feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.