Gå til innhold
Arkivverket

[#46998] Feil på linker

Gjest Jan Peter Wiborg
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Ved nærmare ettersyn får eg faktisk opp Digitalarkivet på PCen når eg skriv www.digitalarkivet.no Derimot får eg Riksarkivet når eg skriv den same adressa i Opera Mini på mobilen. Dette programmet brukar ein proxyserver hos TV2 som komprimerer dataane, og brukar vel då kanskje dns-en til TV2???digitalarkivet.no gjev Riksarkivet på både PC og telefon.Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar
Gjest Arnfrid Mæland

Jag har www.digitalarkivet.no som lenke på min hjemmeside, men da kommer jeg i dag til Arkivverket. Skriver jeg derimot http://da2.uib.no/ så kommer jeg til Digitalarkivet.Har også problemer med å komme inn på Databaseveljaren.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Denne feilmedlingen får jeg når jeg klikker på DatabaseveljarenNot FoundThe requested URL /cgi-win/WebMeta.exe was not found on this server. Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at digitalarkivet.no Port 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Som tidlegare sagt har nokon feilaktig forandra adressa til digitalarkivet.no. Når dei så skulle retta den, vart den retta ikkje til feil adresse, nemleg den same maskinen som debattane går på. Den prøver rett nok å vidareformidla til rett maskin, men no blir det mykje for mykje for stakkaren. Den sikre måten å koma seg inn på er å bruka http://digitalarkivet.uib.no. Denne adressa er det ingen som har fått lov å klussa med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Nå har jeg endelig kommet inn her, men jeg kommer ikke over til brukerdebatten. Jeg bruker alltid den adressen Arnfrid har lagt inn lenke til, men i dag har det vært håpløst. Jeg har kommet inn noen få ganger, og da har jeg sett på klokkeslettene for innlegg. Det har ikke vært mange i dag så det er nok ikke bare meg som har kjempeproblemer. Mens gudskjelov så virker kirkebøkene fint.Fikk en melding fra brannmuren min at den har blokkert følgende da jeg fikk denne beskjeden til korrekturlesning: Ugyldig TCP-segment i en eksisterende TCP-kobling. DNS-navn da2.uib.noJeg har ingen anelse hva dette betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er berre flaksen om de kjem inn i debattane, så gjer like godt noko anna. Grunnen til dette er at nokon har forandra adressene til digitalarkivet.no slik at alle som søker først er inne på servaren som handterer debattane. Dermed bryt han saman. Eg ba om at det måtte ordnast i ettermiddag, men det vart tydlegvis ikkje gjort. Eg skal masa i morgon tidleg. Det er rett og slett ikkje det minste eg kan gjera for å ordna det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Når skal vi få tilbake den vanlige hovedsiden vi har pleid å hatt når vi søker oss inn på Digitalarkivet ? Slik det har vært nå siden kvelden den 19. febr. er for tungrodd. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Sjå innlegg 34 i denne debatten. Nokon har laga ugreie i adressesystemet. Men elles trudde eg at ein via omvegar faktisk kom til rett stad. Det gjer nemleg eg. men elles vonar eg at den som kan retta det snart vil gjera det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Til Jan siste innlegg. Det skjønner eg ikkje, for det tar vannvittig lang tid å komme inn, sjøl med uib sin adresse. Den leiter og leiter og det kan ta opp til 2 minutt før ein kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Denne gang tok det ein 1/2 time å komme inn, antar at det ikkje kun er min datamaskin. Alle andre sider i verden plopper opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har no snakka med den som er ansvarleg. rettinga vart føreteke i går ettermiddag. Men som eg tidlegare har sagt er DNS ein distribuert database som er delt på millionar av servarar. Kvar post i databasen, som t.d. digitalarkivet.no, er merkt med ein periode (t.d. eit døger, eller ein time) som fortel kor lenge dei ymse namenservarane (DNS-servarane) kan stola på informasjonen. Då det vart lagt inn at digitalarkivet.no peikte mot servar med ip-adresse 129.177.171.81 er det sannsynleg slik at denne posten er merkt med eit døger overlevingstid. Det vil sei at dei etter å ha fått denne adressa vil venta eit døger før dei vil sjekka om det har skjedd forandringar. Etter kvart vil namneservarar rundt om finna ut at adressa er 129.177.171.80; ikkje 129.177.171.81. Men det er først seint på ettermiddagen at me kan vera sikre på at alle har fått med seg forandringane. Eg er lei for dette. Det skuldast ein menneskeleg feil einkvar staden. Og systemet er slik at når den først har skjedd er det ikkje noko som kan gjerast for å ordna fort opp i det. Systemet må berre gå sin gang.Om du ikkje forstod noko av dette, rekn berre med at alt er i orden ut på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Jeg kan bare bekrefte det Jan skriver i innlegg 42. Feilen oppstod ved bytte av ansvarlig for å vedlikeholde disse oppslagene. Ved en misforståelse ble feil adresse lagt inn for domenenavnet digitalarkivet.no, og var aktiv i noen timer før vi fikk rettet det. Feilen rakk dessverre å propagere til mange DNS server (servere for adresseoppslag) før det ble rettet i går ettermiddag på de sentrale maskinene.Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Til Oddvar: Hos meg er digitalarkivet.uib.no heilt grei, medan digitalarkivet.no er graut. Men no får eg restarta servaren med feil-adressa. Dermed vil den truleg gå lettare og det er von om at dagen blir enklare. Men elles er vel rådet å gjera noko anna; det kjem seg nok ut på ettermiddagen, vil eg tru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Hansen

Hei.Jan, du oppgir IP-adr. 129.177.171.80 som den rette, og ikke 129.177.171.81 –Da jeg byttet ut linket adr. Med IP-adr. Fikk jeg denne siden frem [url="http://129.177.171.80/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listtema&debatt=brukar&spraak=n>Lenke - brukerforumOg denne siden Lenke - arkivforumIngen av disse går lenger enn til 23.11.2006, og innleggene før 23.11 er 06.10. (hos meg)Mens jeg kom hit Lenke - Arkivforum, med IP-adr. 129.177.171.81, med siste innlegg på dagens dato.Og hit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Debattane ligg på maskin med ip-nummer 129.177.171.81 og har IP-namn da2.uib.no, Digitalarkivet på 129.177.171.80 og har IP-namn digitalarkivet.no. Problemet no er altså at både da2.uib.no og digitalarkivet.no i DNS har fått IP-nummer 129.177.171.81 og at all trafikk difor går til denne servaren. Der har eg ein liten programbit som automatisk fører deg vidare til rett servar dersom du skal inn i digitalarkivet, men resultatet har vore litt for stor trafikken på denne til at han har likt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Hei, en annen variant. Jeg har ikke kommet inn i det heletatt på halvannet døgn, og trodde dere var nede. Prøvde via linken i Arkivene (Riksarkivet etc) uten å få respons, men i dag prøvde jeg for moro skyld via en link i en mottatt MAIL, og vips, kom jeg inn i debattforum. Men forsøker jeg å gå tilbake til Hovedsiden fra debattsiden, da får jeg feilmelding. Hmmmmm. Og savnet har vært stort, får jo abstinenser av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No burde situasjonen ha kome seg. Eg har prøvt å skjerma debattservaren frå så mykje av den ekstra trafikken han har fått grunna adressefeilen. Det burde føra til at han er meir normalt tilgjengeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.