Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#47042] Flere navneregistre lagt ut på Internett

Recommended Posts

• 2 uker senere...
Gjest Kari Thingvold

Jeg har gjort en feil i oversikten over ferdige registre. Den siste meldingen er feil. Tom Arild Dahl har ikke bidratt med Hadsel 1876-1879 Konfirmanter.Jeg beklager. Der er ferie, med fint vær og sommergjester. Det ble vel litt for mye i dag. Ikke lett å konsentrere seg med småfolk i huset.

Gjest Kari Thingvold

Kjell Halvorsen har bidratt med to nye registre: Vielser i Skedsmo 1854-1865 og 1866-1876.Feilen i oversiktene er rettet. Tom Harlad Dahls arbeid med Hadsel 1876-1879 Konfirmanter er flyttet tilbake til registre under arbeid.

• 2 uker senere...
Gjest Geir Thorud

Tema 51358 er antakelig av interesse for dere som lager kirkebokregistre.Dessuten skulle jeg gjerne hatt en eller to prøvekaniner for noe som kan forenkle arbeidet for de som registrerer (eller bearbeider dataene) i Excel. Krever ca 10-15 minutters testing. Send meg en e-post på geir.thorud krøllalfa chello.no

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Nye konfirmanter, Skiptvet 1814-1838, lagt ut her i kveld http://nr-skiptvet-ostfold.blogspot.com Denne gangen har jeg ikke med bosted - effektivisering! Fornavnet er kanskje til og med nok for å finne personen du søker?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.