Gå til innhold
Arkivverket

[#47042] Flere navneregistre lagt ut på Internett

Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

• 2 uker senere...
Gjest Kari Thingvold

Neida, vi har ikke tatt ferie! To nye navneregistre er på plass:Kjell Halvorsen: Skedsmo 1815-1829 VielserElse Granum: Åmodt 1842-1861 Konfirmanter til 1853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Else Granum har laget registre til Åmodt 1842-1861 vielser og bregravelser.Vi nærmer oss 70 000 navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Per-Olav Broback Rasch har bidratt med Buksnes mini 881A03 1817–1840 Begravede.Da har vi rundet 70 000 navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Kjell Halvorsen har bidratt med Skedsmo 1830-1853 Vielser. Han fortsetter med vielser 1854-1865.Kos dere i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Tom Harald Dahl har bidratt med Hadsel 1876 – 1879 Konfirmanter.Da har vi ikke noe mer å by på i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Jeg har gjort en feil i oversikten over ferdige registre. Den siste meldingen er feil. Tom Arild Dahl har ikke bidratt med Hadsel 1876-1879 Konfirmanter.Jeg beklager. Der er ferie, med fint vær og sommergjester. Det ble vel litt for mye i dag. Ikke lett å konsentrere seg med småfolk i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Kjell Halvorsen har bidratt med to nye registre: Vielser i Skedsmo 1854-1865 og 1866-1876.Feilen i oversiktene er rettet. Tom Harlad Dahls arbeid med Hadsel 1876-1879 Konfirmanter er flyttet tilbake til registre under arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Geir Thorud

Tema 51358 er antakelig av interesse for dere som lager kirkebokregistre.Dessuten skulle jeg gjerne hatt en eller to prøvekaniner for noe som kan forenkle arbeidet for de som registrerer (eller bearbeider dataene) i Excel. Krever ca 10-15 minutters testing. Send meg en e-post på geir.thorud krøllalfa chello.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk for tipset. Det skal jeg kikke på.Jeg kan godt være prøvekanin om det ikke må gjøres idag. Du har min e-postadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk til Kjell Halvorsen som har bidratt med to nye registre fra Skedsmo: vielser 1876-1883 og 1883-1891.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Jeg har laget to makroer som kan brukes når man lager registre for skannede kirkebøker i Excel.De kan lastes ned her LenkeTakk til Kari Thingvold for betatesting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Hjertelig takk til Geir Thorud som har laget disse makroene som sparer oss en masse arbeid, spesielt på lenker. Dette kommer vi til å få stor glede av.Prøv det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Kari Thingvold

Takk til Kjell Halvorsen som har laget navneregistre til Skedsmo Lørenskog KLOK II 1 1883-1901 vielser og Skedsmo Lørenskog KLOK II 2 1901- 1931 (1925) vielser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.