Gå til innhold
Arkivverket

[#47042] Flere navneregistre lagt ut på Internett

Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

Jeg har laget navneregister til Aker mini 7 Begravede. Det er delt opp i menn, kvinner, barn uten etternevn (morens navn er med) og dødfødte. Jeg har også laget er register over 'strays'. Alder ved død er i hele tall, dvs noen måneder er 0 år. Hd i alder betyr hjemmedøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

De første navneregistrene fra Telemark er nå på plass.Takk til Gro Berit Sternang som har laget registre til:Telemark Kviteseid 1882-1903 Begravede, Kviteseid -Vrådal 1882-1908 Begravede og Kviteseid - Brunkeberg 1882-1916 Begravede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk til Litta Olsen som har laget navneregister til Finnås, Bremnes, Hordaland, KLOK B 3, 1882-1897 Dåp. Hun har lagt det ut på sitt eget domene, men du finner lenke på den vanlige adressen: nr-norge.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk til Kjell Harvorsen for navneregister til Grønland mini 1 1859-1861 vielser.Google melder om driftstans kl 23, ca 10 minitter.Ha en riktig god kveld og kos dere med 3 nye registre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Kari: fantastisk arbeide du utfoerer.Men jeg skrev en kommentar til deg paa din 'blog' og det ble forkastet fordi min nettadresse hadde noen 'ugyldige tegn'. (Men slik det er her i England). Saa det faar du ikke se, og jeg vil ikke gjengi e-post adressen min her paa nettet (har dessverre mottatt mange 'phishing'-henvendelser i det siste, til og med idag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk for ros.Du finner e-postadressen under kontaktinformasjon på bloggen. Ellers har du en av mine andre e-postadresser ang. kirkefoto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk til Litta Olsen for navneregister til Finnås, Bremnes, 1871-1881, vielser.Takk til Gro Berit Sternang for navneregistre til:Gravlagde i Kviteseid 1837-1858,Konfirmanter Kviteseid 1882-1903, Brunkeberg 1882-1916, Vrådal 1882-1908, Kviteseid 1836-1858 og 1859-1881.Det har kommet inn mer som jeg skal prøve å få lagt ut i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk til Else Granum for navneregister til Åmot 1815-1841 døpte gutter ogLitta Olsen for Finnås, Bremnes 1882-1897 Vielser.Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk til Litta Olsen for navneregister til Finnås, Bremnes 1897-1907 vielser og Finnås, Bremnes 1882-1897.Takk til Kjell Halvorsen for navneregister til Skedsmo 1815-1829 Dåp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Kari Thingvold

Tre nye navneregistre er lagt ut:Takk til Kjell Halvorsen for Skedsmo mini 9 1830-1853 Dåp, Åse Kvitle Kristiansen for Tranøy mini 2 1773-1806 Dåp og og Else Granum for Åmot mini 5 1815-1841 Konfirmerte jenter.Vi har rundet 100 000 navn med god magin og har nå 113 362 navn i våre registre. Om det er flere som vil være med, kan du finne e-postadressen under kontaktinformasjon på http://nr-norge.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Kari Thingvold

Litt 'juleknask' kan vi også by på. Det er fra Else Granum som har laget navneregister til Åmot mini 5 1815-1841 Vielser.Takk for det, Else!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Stein Ole Kjær

Vet du hva Else - jeg forstår deg godt. Men allikevel så hadde det vært veldig fint om denne også ble tatt, for i denne boka tror jeg det kan ligge mye nyttig med tilknytning til flere av gårdene.Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.