Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#47042] Flere navneregistre lagt ut på Internett

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

Jeg har laget navneregister til Aker mini 7 Begravede. Det er delt opp i menn, kvinner, barn uten etternevn (morens navn er med) og dødfødte. Jeg har også laget er register over 'strays'. Alder ved død er i hele tall, dvs noen måneder er 0 år. Hd i alder betyr hjemmedøpt.

Gjest Kari Thingvold

De første navneregistrene fra Telemark er nå på plass.Takk til Gro Berit Sternang som har laget registre til:Telemark Kviteseid 1882-1903 Begravede, Kviteseid -Vrådal 1882-1908 Begravede og Kviteseid - Brunkeberg 1882-1916 Begravede.

Gjest Kari Thingvold

Takk til Litta Olsen som har laget navneregister til Finnås, Bremnes, Hordaland, KLOK B 3, 1882-1897 Dåp. Hun har lagt det ut på sitt eget domene, men du finner lenke på den vanlige adressen: nr-norge.blogspot.com

Gjest Helge R. Naess

Kari: fantastisk arbeide du utfoerer.Men jeg skrev en kommentar til deg paa din 'blog' og det ble forkastet fordi min nettadresse hadde noen 'ugyldige tegn'. (Men slik det er her i England). Saa det faar du ikke se, og jeg vil ikke gjengi e-post adressen min her paa nettet (har dessverre mottatt mange 'phishing'-henvendelser i det siste, til og med idag).

Gjest Kari Thingvold

Takk til Litta Olsen for navneregister til Finnås, Bremnes, 1871-1881, vielser.Takk til Gro Berit Sternang for navneregistre til:Gravlagde i Kviteseid 1837-1858,Konfirmanter Kviteseid 1882-1903, Brunkeberg 1882-1916, Vrådal 1882-1908, Kviteseid 1836-1858 og 1859-1881.Det har kommet inn mer som jeg skal prøve å få lagt ut i morgen.

• 2 uker senere...
Gjest Kari Thingvold

Tre nye navneregistre er lagt ut:Takk til Kjell Halvorsen for Skedsmo mini 9 1830-1853 Dåp, Åse Kvitle Kristiansen for Tranøy mini 2 1773-1806 Dåp og og Else Granum for Åmot mini 5 1815-1841 Konfirmerte jenter.Vi har rundet 100 000 navn med god magin og har nå 113 362 navn i våre registre. Om det er flere som vil være med, kan du finne e-postadressen under kontaktinformasjon på http://nr-norge.blogspot.com/

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Stein Ole Kjær

Vet du hva Else - jeg forstår deg godt. Men allikevel så hadde det vært veldig fint om denne også ble tatt, for i denne boka tror jeg det kan ligge mye nyttig med tilknytning til flere av gårdene.Stein

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.