Gå til innhold
Arkivverket

[#47155] To i Drammen 1900 tallet

Gjest Margaret Miller
 Del

Recommended Posts

Gjest Margaret Miller

To familier fra Brønnøy Nordland er i Drammen i 1900 tallet: Marie Helfrida gift Nilsen f. 27/6 1896 og hennes bror Andreas Sauren f. 1/10 1916. Da døde de og hvem var de gift med? Dette for bygdeboka for Brønnøy. Ogsaa vet vi ingenting om broren Ivar Myhre f. 27/6 1905. Faren var Lorents Natvig Hansen Sauren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

Hei MargaretHer er nok familien i Brønnøy i 1900 på garden Sauren [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=18&filnamn=f01814&gardpostnr=496&personpostnr=3487&merk=3487#ovre>LenkeHer reiser Lorents til St. Peter California i 1904 (nr 41) LenkeMarie Helfridas dåp i 1896 LenkeAsvalds dåp i 1900 LenkeIvars dåp i 1905 LenkeAndreas`s dåp i 1916 LenkeFant også en Reinulf født i 1901 i Brønnøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Steinar Nyløkken

Jeg har noen opplysninger som jeg tror du kunne ha bruk for Margaret, i din søken etter disse familiene. Send meg en epost på steinyl@@online.nono (fjern én @ og én no).SN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.