Gjest Torill Johansen Skrevet Februar 25, 2007 Del Skrevet Februar 25, 2007 Ingrid Johansen f.15.08.1883 (f:Kristiansen)gift med Eivind Frithjof Johansen f.22.4.1877 d.1927, døde i Bergen men vet ikke når det skjedde. Kan Statsarkivet hjelpe meg å finne ut når Ingrid døde og evt.skifte etter henne. Vet dere også hvor Eivind F og Ingrid er gravlagt? De hadde barna; Asta, Eva, Eivind, Elsa, odd og Finn.Datteren Asta dro til Genova, Italia, vet dere noe om henne? og hva med Eva og Eivind? Sønnen Finn Johansen f.1918, flyttet til Sauda. Han er død, men jeg lurer på hvor jeg skal henvende meg for å finne ut om Finns etterkommere. På forhånd TAKK. Hilsen Torill Johansen (datter av avdøde Odd johansen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Yngve Nedrebø Skrevet Februar 25, 2007 Del Skrevet Februar 25, 2007 Kan enken være denne?Johansen Ingrid, adresse Jægerbakken 31, død 8. september 1957. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torill Johansen Skrevet Februar 25, 2007 Del Skrevet Februar 25, 2007 Det stemmer nok, ja. Min tante Elsa bodde på den adressen. Da har hun nok overtatt leiligheten etter min farmors (Ingrid) død. Takk for opplysingen.Klarer du da og finne ut mer om de andre? Torill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts