Gå til innhold
Arkivverket

[#47181] Etterlysning

Gjest Torill Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Johansen

Ingrid Johansen f.15.08.1883 (f:Kristiansen)gift med Eivind Frithjof Johansen f.22.4.1877 d.1927, døde i Bergen men vet ikke når det skjedde. Kan Statsarkivet hjelpe meg å finne ut når Ingrid døde og evt.skifte etter henne. Vet dere også hvor Eivind F og Ingrid er gravlagt? De hadde barna; Asta, Eva, Eivind, Elsa, odd og Finn.Datteren Asta dro til Genova, Italia, vet dere noe om henne? og hva med Eva og Eivind? Sønnen Finn Johansen f.1918, flyttet til Sauda. Han er død, men jeg lurer på hvor jeg skal henvende meg for å finne ut om Finns etterkommere. På forhånd TAKK. Hilsen Torill Johansen (datter av avdøde Odd johansen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Johansen

Det stemmer nok, ja. Min tante Elsa bodde på den adressen. Da har hun nok overtatt leiligheten etter min farmors (Ingrid) død. Takk for opplysingen.Klarer du da og finne ut mer om de andre? Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.