Gå til innhold
Arkivverket

[#47240] Skifteopplysninger Bergen; Einar Martin og Laura Einarsen

Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Einar Martin Einarsen var født 31. mars 1890, var forhenværende stuert, enkemann etter kone Elisa, død 1929, og etterlot seg sønnen Einar M. Han hadde en sønn til Otto, som hadde reist til sjøs i 1939, men som man siden ikke hadde hørt noe fra.Laura Einarsen var forhenværende forretningsdame, ugift, født 1. november 1894, og hadde testamentert boet sitt til søsteren Magdalena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Her burde jeg sjekket litt mer først. Einar Martin f 1890 viser seg å være sønn av Stefanus og nevø av 'min' Einar Martin' f 1862. Laura er datter av en Nils Einarsen, om han også er bror av Einar Martin f 1862 og Stefanus vet jeg ikke.Det gjelder etterkommere etter Einar Martin f 1862 i Santiago, Chile, som ønsker hjelp. I 1891 er Einar Martin oppført til å være 'maskinist på dampskip' Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.