Gå til innhold
Arkivverket

[#47338] Gustav Svendsen Sund

Gjest inge tellnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Her er nok dødsfallet til datteren Anne Cathrine. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=76&filnamn=FITJAR&gardpostnr=1464&merk=1464#ovre>Lenke Og her er bekreftelsen. Anne Cathrine Strand giftet seg på Stord 18.06.1847 med Ole Olsen, Torsdagsøen.Lenke Og da finner vi Ole oLsen og Anne Cathrine her i 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inge tellnes

Takk Rune. Du er dyktig, det må jeg si. Når jeg har fått sortert ut det jeg har skal jeg sende det over. Vil ta litt tid da jeg er litt opptatt med andre ting akkurat nå.hilsen inge tellnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er Hans Henrich på Sund Prestegård i 1801, med foreldrene Klokker Østen Knudsen Strand og Rachel Amalie.LenkeHans Henrich ble konfirmert i Sund 13.10.1793. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest Mona Nygaard

Ja, denne lenken burde jeg ha sett for lenge siden, det hadde spart meg for endel arbeid og forvirring ;) Casper og Hendrikke er mine tipptippoldeforeldre, deres sønn Lars Elias er min tippoldefar :)mvh Mona Nygaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja, det ligger mye god informasjon i gamle dabatter. Det er nok lurt å benytte søkemulighenene for å se om kanskje der er andre som har vært på jakt tidligere etter det samme.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Nygaard

Tenkte å legge inn denne linken, der det står at Jochim Weichbrodt og Casper Jochim Weichbrodt var geseller fra Sulze, Mecklenburg, Tyskland. Er det noen av dere som har noen opplysninger om dette? Er dette far og farfar til Engel Weichbrot Caspersdatter? Lenkemvh Mona Nygaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inge tellnes

Mona Nygård. Du kan få tilsendt det jeg har om Nygårdslekta dersom du sender meg din e.mail adresse.Min e-mai er: inge.tellnes@getmail.nomvh inge tellnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Nygaard

Takk til Inge for din mail, der var det mye å sette seg inn i :) Jeg skal gå igjennom det jeg har og se om det er noe som kan føyes til :)Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Nygaard

Tusen takk, Inge :) Det var mye god hjelp i mailen jeg fikk fra deg :) Har funnet ut mye om slekten min nå :)mvh Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.