Gå til innhold
Arkivverket

[#47517] Andreas Andreasen og Helga Mathilde Helgesen, g. 4.11.1894 i Tref.kirken, Oslo

Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Andreas Andreasen er født i Vinger, Hedmark 27.10.1873 og Helga Mathilde Helegesen er født i Kristiania 19.10.1873. Ved FT 1900 bor familien i Biermannsgt 10, Kristiania og har barna Arthur (1894), Gurine (1895), Knud (1896) og Rolf (1897). Jeg tror i hvert fall at dette må være familien. Biermannsgt. hører til Sagene kirke, men jeg finner ikke barna der med hverken dåp eller konfirmasjon. Kjenner noen til denne familien eller deres etterkommere? Det er Andreas sin slekt jeg ellers forsker på.Hilsen Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Tusen takk! Nå er jeg helt sikker på at det er riktig familie, fordi farens søster Olivia er fadder. Og jeg har en boligadresse å gå ut fra. Men jeg er kjempeglad hvis noen fortsetter å lete for meg, eller komme med opplysninger som er av interesse.Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Jeg har funnet Knud f.09.12.1897 og døpt i Sagene kirke 6.mars 1898, Så årstallene i FT. er ikke helt korrekte.Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.