Gå til innhold
Arkivverket

[#47830] Oppslag i bygdebok for Samnanger

Gjest Michael Moum
 Del

Recommended Posts

Gjest Kenneth Bratland

Borni ble døpt 6. mars 1808 i Askøy prestegjeld som datter til Nils Gullaksen og kona Cecilie Nilsdatter Lyngbø.Jeg vil anta at den første Borni døde som liten.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Kjellaug R. Petit

Jeg har lagt inn retting på folket på Haugen, fant ikke at det var blitt gjort (leita gjennom siden uten resultat)Jeg har og en del hypoteser der når det gjelder Nils Sjursens barn Siur og Kari.[url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=48129&sok=&nr=11&antinnlegg=177&startnr=&antall=&spraak=n#anker>LenkeHva mener du om det, Michael? Ellers tror jeg og at Jon Iversen Skjervheim er denne på Lid i Evanger i 1801: LenkeHåper ikke det var lagt inn før.Han gifta seg da 1. gang i 1796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

Innlegg 19) Vet heller ikke om du har fått dette med deg:Siri Nilsdatter Houen ble trolovet 4/6 1743 og gift 2/7 1743 med Jon Olsen Øfstad Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug R. Petit

106) Jo, det hadde du i innlegg 62! Slik er det når en skal gå gjennom alt!Må visst lese gjennom hele denne tråden en gang til for jeg ser jeg har ikke fått med meg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.