Gå til innhold
Arkivverket

[#47906] Gustav Adolf Odlaug

Gjest Olaf M. Gylseth Selnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Olaf M. Gylseth Selnes

Hei! Det er jeg som har skrevet en artikkel om Gustav Odlaug, og som Rolf ganske riktig påpeker, vil artikkelen komme i den årboka som Meløy Historielag gir ut nå i 2007. Rolf har fått kopi av artikkelen fordi han blant annet har bidratt med bildestoff.Det er derfor artig å lese de mange fine innleggene som er skrevet her vedr. Gustav, Kåre og Vesla. Det er jo også godt å se at de opplysningene som er fremkommet her, i hovedsak stemmer med innholdet i artikkelen.Jeg er nysgjerrig på oppfølging av mye av det som er skrevet her, og jeg kan eventuelt komme tilbake til debattsiden når artikkelen er utkommet. Dette for ikke å ta bort nyhetens interesse og spenningsmomentene i den nevnte artikkelen.Et forhold vil jeg likevel kommentere. Det gjelder bøkene til Kåre. Det var nokså irriterende. Jeg kom for sent til å kjøpe bøkene her i Trondheim da de gikk på auksjon til kr 60,00. Nå kan jeg få kjøpt dem på antikvariat for kr 700,00-800,00. Så da blir det vel heller til at jeg låner dem på Gunnerusbiblioteket her. Vet dere om andre som har bøkene og som vil avhende dem?Hilsen Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.