Gå til innhold
Arkivverket

[#47970] Ivar Sellevold Pedersen

Gjest Karl H. Meyer
 Del

Recommended Posts

Gjest Karl H. Meyer

Ivar Ragnvald Anton Sellevold Pedersen, f. 08.06.1884 i Bergen Han mønstret ombord i 'Ottar' den 12.03.1909 for tur til England. Avmønstring er ikke registrert.I skifte etter hans mor i 1917 skal han ha opphold i New York USAEr det noe der ute som kan fortelle meg noe om dette skipet 'Ottar'. Hvilke rederi hørte skipet til. Forliste skipet i 1909?Mvh Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest Kristin Biseth

Vet ikke noe om skipet 'Ottar' men ser du har Sellevold fra Bergen. Jeg lette etter ei slektning Marthe Marie Jameson f 3.4.1855 Fant ei på Gravminner som het Marthe og var født akkurat denne dagen, som het Sellevold. Lurer på om du har denne personen i treet ditt. Hun var født i Kristiania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karl H. Meyer

Hei! Har ikke denne Marthe Marie Jameson Sellevold, i mitt slektstree. Jeg tviler på at hun er i slekt. Lykke til videre.Sellevoldslekt finner dere i Askvoll, S&F og Alversund Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.