Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#48175] Nettsted med fotografier av kirker – drøm eller virkelighet?

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

Takk til Tom Larsen for flere fine bilder fra Oslo: Centralkirken/Metodistkirken, Første Metodist kirke, Markus kirke og Vålerenga kirke.Jeg har også lagt ut mine bilder av Eidsvoll kirke, Akershus.

Gjest May-Britt Engebrigtsen
Gjest Kari Thingvold

Takk for fine bilder fra Halvor Stokke: Grytten, Hen, Øverdalen kirker i Rauma, Møre og Romsdal. Kvam kirke, Nord-Fron, Oppland, Sylling kirke, Lier, Buskerud og Sande kirke i Vestfold.Jeg bidrar med bilder av Råholt og Langset kirker, samt Langset gravkapell, alle i Eidsvoll Akershus.

• 1 måned senere...
Gjest Kari Thingvold

Takk til Guri Dragseth Brekke for fine bilder av Skjervøy kirke i Nord-Troms og Karesuando kirke i Nord-Finnland. Hun skriver: 'Mange fra Troms og Finnmark har aner fra samefolket i Karesuando. Den har også ei samejente på altertavla si.'Det var 3 nye fotografer på to dager nå i romjula! Det er det vel flere enn meg som ble glad for.

Gjest Kari Thingvold

Takk til Eva McKenna for fine bilder av Tangen kirke med interiør og interiørbilder fra Vang kirke, Hedmark.Vi har nå foto av ca 400 norske kirker med tilsammen ca 800 bilder. Det er ca 1600 kirker totalt. Vi har plass til ca 4000 foto i denne albumsamlingen, så det er plass nok til foto av alle kirkene.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.