Gå til innhold
Arkivverket

[#48175] Nettsted med fotografier av kirker – drøm eller virkelighet?

Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

Takk for det Celvin, og her kommer det mer:Ole Øystein Nybø: Hilde kapell og Vatne og Vestnes kirker i Møre og Romsdal.Takk for fine bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Tom Larsen: Svenske Margareta kirken, St. Edmund kirke, Vår frelsers ortodokse kirke, alle i Oslo samt Metodistkirken i Kongsberg og Kongsberg kirke i Buskerud.Takk for fine bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Tom Larsen: Fagerborg, Frogner, Uranienborg, St. Dominikus, Majorstuen, Gamlebyen kirker, Døvekirken og American Lut. Church, alle i Oslo.Takk for fine bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk til Tom Larsen for flere fine bilder fra Oslo: Centralkirken/Metodistkirken, Første Metodist kirke, Markus kirke og Vålerenga kirke.Jeg har også lagt ut mine bilder av Eidsvoll kirke, Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk igjen til Arnfrid Mæland for fine bilder. Denne gang har hun sendt bilder av Korskirken, Mariakirken og Domkirken i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk til Thore Bakk for fint bilde av Jeløy kapell, Østfold.Jeg har lagt ut et par nye bilder av Kampen kirke, samt skiftet ut bildet av Tøyen kirke, begge i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Vi har fått inn navneregistre fra Kviteseid i Telemark, og trenger derfor foto av kirkene. Er det noen som kan bidra med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk for fine bilder fra Halvor Stokke: Grytten, Hen, Øverdalen kirker i Rauma, Møre og Romsdal. Kvam kirke, Nord-Fron, Oppland, Sylling kirke, Lier, Buskerud og Sande kirke i Vestfold.Jeg bidrar med bilder av Råholt og Langset kirker, samt Langset gravkapell, alle i Eidsvoll Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Kari Thingvold

Takk til Guri Dragseth Brekke for fine bilder av Skjervøy kirke i Nord-Troms og Karesuando kirke i Nord-Finnland. Hun skriver: 'Mange fra Troms og Finnmark har aner fra samefolket i Karesuando. Den har også ei samejente på altertavla si.'Det var 3 nye fotografer på to dager nå i romjula! Det er det vel flere enn meg som ble glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Takk til Eva McKenna for fine bilder av Tangen kirke med interiør og interiørbilder fra Vang kirke, Hedmark.Vi har nå foto av ca 400 norske kirker med tilsammen ca 800 bilder. Det er ca 1600 kirker totalt. Vi har plass til ca 4000 foto i denne albumsamlingen, så det er plass nok til foto av alle kirkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.