Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#48243] God Påske

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Jeg vil gjerne få benytte anledningen til å ønske dere alle her i Brukarforum en riktig god påske!Takk til alle dere dyktige fagfolk som hele tiden bidrar til å hjelpe oss entusiastiske amatører med slektsforsking.Her er utrolig mye å lære og spennende debatter å følge hver dag.Jeg reiser bort i 14 dager uten P.C. og vil savne Brukarforum.Gleder meg til å følge nye debatter over påske!Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/133688-48243-god-p%C3%A5ske/
Del på andre sider

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Takk for all god hjelp til dere alle. Önske dere alle en riktig GOD PÅSKE! Jeg vil også bruke denne tiden til slektsforskning, men håper på litt sol og kos i denne vidunderlige vårvarmen. Gleder meg til vi mötes igjen i nye debatter over Påske! Mvh Wenche

Gjest Jan Frode Johansen

Takk for velvillig hjelp og støtte!Jeg ønsker dere alle en riktig GOD PÅSKE .Jeg bor på heia her på sørlandet så jeg blir her og nyter solen og driver på med verdens mest spennende og givende hobby: Slektsgransking !påskehilsen fra Jan Frode

Gjest Anne Lise Hovdal

God påske fra meg også, og jeg blir hjemme og driver med slektsgransking. Skal skrive inn en del slektsgransking jeg har gjort tidligere, og litt studering av skifter, manntallet 1701 og bøker i forbindelse med slektsgranskingen blir det. Innimellom tar jeg frem trekkspillet, og ser på tv. Hvis det blir sol senere i påska, tar jeg med meg trekkspillet ut i solveggen. Kan dessverre ikke nyte noen sol nå , og værmeldingen er ikke bra for de nærmeste dagene.

Gjest Heidi S. Økern

God påske fra meg også. Som også forsvinner til de Värmlandske skoger. Håper på sol og slappe dager. Appelsin og medbrakt kvikk-lunsj i hytteveggen er heller ikke å forakte. Og takk til alle som har hjulpet meg her på forumet. Slektsgransking er og blir en fantastisk hobby!

Gjest Gunnar Sødal

Jeg vil også være med på denne gratulasjonsrunden. God påske til dere alle og takk for all god hjelp. Det blir vel litt studering av slekt i påska også, men for organisten er det travelt nok likevel .Med gode ønsker om fine dager til dere alle Mvh Gunnar Sødal

Gjest Sissel Johnsen

God påske fra meg også! Og takk for all hjelp. Det er utrolig at så mange andre gidder å engasjere seg i mine 'problemer'. Men vi har vel alle en liten detektiv i oss, og kanskje liker vi også å konkurrere litt om å være førstemann til kildene. Uansett er dette forumet et flott tiltak. At både det og Digitalarkivets stoff attpåtil er gratis er jo helt supert. Igjen - en god påskeSissel Johnsen

Gjest Reidar Oddløkken

Jeg henger meg på og ønsker alle her ei riktig god påske. Med all mulig respekt for alle andre vil jeg rette en spesiell hilsen og takk til Arne Solås for utrolig god hjelp til å spore opp 'Amerika-farere' som det har vært mye spenning rundt, så i år varte jula helt til påske. vennlig hilsen Reidar

• 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.