Gå til innhold
Arkivverket

[#48361] Foreldre til John Sture Larsson

Gjest Rune Stureson
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Stureson

Etter min fars (John Sture Larsson) død er jeg blitt kjent med at han var adoptert og jeg er på jakt etter hans kjødelige foreldre. (Min slekt) Hans adoptivforeldre var Elin Mathilda Larsson f. 06.05.1880, d. 19.05.1963 og Johan Gustav Larsson f.03.11.1876, d. 25.05.1932. Min far ble født 27.01.1918 og døpt i den svenske kirken i Oslo 14.02.1926. Jeg tror at moren hans var norsk og het Mary Lund, men dette er usikkert. Kan noen hjelpe meg å finne min slekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horten Ludvigsen

Larsson, Johan Gustaf Arbetskarl (gift man)f. 3/11 1876 i Ryda, Skaraborgs län (Västergötland)Utvandrad 14/3 1914 från Kronobergsgatan 3, Kungsholm, Stockholms stad (Uppland) till Oslo fylke, NorgeHar du ringt kirken? De kan være hjelpsomme. Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Svenska Margaretakyrkan i Oslo tlf 23-35-32-50Riksarkivet på Sogn,Oslo har arkiver etter SSB som heter 'Folkemengdens bevegelse' Her ble alle fødte innmeldtDu kan bestille opp pakken med fødte mannkjønn 1918 Denne inneholder da alle gutter født i Oslo i alle sognOslo Byarkiv har fødselsmeldinger hvor morens navn og bosted står

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.