Gå til innhold
Arkivverket

[#48427] Manglende indeksering av vielser?

Gjest Marius Hellerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Marius Hellerud

I Oppland fylke, Østre Toten, Ministerialbok nr. 4 (1857-1865) hopper indekseringen rett fra side 222 til 277. Samtidig finnes ikke en eneste vielse ifølge indeksen, og jeg mistenker at det er disse som befinner seg på de manglende sidene? Kan i hvert fall ikke se at vielsene skulle være ført i noen annen protokoll, og siden nå disse sidene så 'lagelig' mangler... ?!Takk for en flott jobb!Hilsen Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei MariusTakk for tilbakemelding. Jeg skal kikke på dette etter påske, men sånn ved første øyekast kan det se ut som om at vielsene mangler på filmen og at det er grunnen til at de ikke er blitt indeksert - skal undersøke dette når jeg er tilbake på jobb. Om mistanken min stemmer, vil de manglende sidene bli tatt ved en seinere anledning sammen med andre mangler vi har fått beskjed om av indeksere og brukere.Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei igjen MariusSaken er nå undersøkt og dette er manglende sider som vil bli tatt ved en seinere anledning. Mhv Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.