Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#48452] Grønland konfirmerte april 1877 - manglende side

Recommended Posts

Gjest Kjell Halvorsen

Oslo fylke, Grønland, Ministerialbok nr. 5 (1869-1880), Konfirmerte 1877, side 119 Lenke Etterfølgende side er 121. Hvor finner jeg side 120 med guttekonfirmanter nr 13-33 i april dette året ? Skyldes manglende side at den ikke er scannet/indeksert ?Mvh Kjell H.

Gjest Mette Værnes

Hei KjellTakk for tilbakemelding. Jeg må si det samme til deg som til Marius i innlegg 48427. Jeg skal undersøke saken etter påske, men sånn ved første øyekast kan det se ut som at denne siden mangler på filmen og at det er grunnen til at den ikke er blitt indeksert. Om mistanken min også stemmer her, vil denne siden bli tatt ved en seinere anledning sammen med de andre manglene vi har fått beskjed om. Mvh Mette Værnes

• 2 år senere...
Gjest Kjell Halvorsen

I et forsøk på opprydding rundt pc'n fant jeg en gammel huskelapp og ved sjekk av aktuell side i kirkeboka kan det se ut som status fortsatt er quo mhp disse manglende konfirmantene ! Det kan se ut som samme status også er gjeldende her (tema 48485) Lenke

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.