Erling Hoel Skrevet Februar 2, 2011 Del Skrevet Februar 2, 2011 Har forsøkt å legge inn bilde i en PM, men fant ingen måte å gjøre det på. Er det noen løsning på dette? Mvh Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag T. Hoelseth Skrevet Februar 2, 2011 Del Skrevet Februar 2, 2011 Har forsøkt å legge inn bilde i en PM, men fant ingen måte å gjøre det på. Er det noen løsning på dette? Mvh Erling Må gruble litt over hva du mener med "PM", men uansett: holder det ikke å ta med bildet som vedlegg? Du har jo browse-knappen under skrivefeltet ditt. Ev. bruke "Legg inn bildet"-knappen i menyen hvis du har URL-en til bildet. DTH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Kallstad Skrevet Februar 2, 2011 Del Skrevet Februar 2, 2011 PM = Private Message.. Altså private meldinger til andre brukere :) Men ser ikke ut til å støtte bilder sånn jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag T. Hoelseth Skrevet Februar 2, 2011 Del Skrevet Februar 2, 2011 PM = Private Message.. Altså private meldinger til andre brukere :) Men ser ikke ut til å støtte bilder sånn jeg kan se. Nei, det ser ikke ut til at man kan vedlegge et bilde, kun "sette inn bilde" ved å oppgi url. DTH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Hoel Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 2, 2011 Nei, det ser ikke ut til at man kan vedlegge et bilde, kun "sette inn bilde" ved å oppgi url. DTH Jeg fant heller ikke ut av dette :( Er det mulig at en kan få denne funksjonen? Hadde behov for det i dag. Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Erik Nilsen Skrevet Februar 2, 2011 Del Skrevet Februar 2, 2011 Du kan vel sette inn bilde hvis du går til "Bruk full editor". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag T. Hoelseth Skrevet Februar 2, 2011 Del Skrevet Februar 2, 2011 Du kan vel sette inn bilde hvis du går til "Bruk full editor". Ja, men bare via URL, ikke som vedlegg - ihvertfall så langt jeg kan se av systemet. DTH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Erik Nilsen Skrevet Februar 2, 2011 Del Skrevet Februar 2, 2011 Ja, men bare via URL, ikke som vedlegg - ihvertfall så langt jeg kan se av systemet. DTH Ja, jeg ser det når jeg sjekker litt nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erling Hoel Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 2, 2011 Ja, jeg ser det når jeg sjekker litt nærmere. Da kan jeg legge inn eventuelt bilde på min hjemmeside og lenke til den. Der var vel løsningen for meg :) Takk for svarene Mvh Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå