Gå til innhold
Arkivverket

[#48758] Aner til Anne Jonsdatter Kuraas 1836-? død i Ålen ?

Gjest Rolf Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid Ryen

Og videre: Ifølge Rørosboka b 5 side hadde Christen Olsen Kurås og Lucia Andersdatter en datter Kirsti som ble gift med Lars Christoffersen Eggen i Ålen. Disse er faddere på Ingeborg Lucie født 1879 i Ålen (se lenke i innlegg 6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid Har du data på Jon Olsen så det ikke blir tull her.Jeg har heller ikke Anders Christensen Kurås på programmet mitt. RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Ikke annet enn det jeg nettopp nå hentet fra hognes.net: Joen, født 26/8-1810, døpt 28/7. Foreldre: Olava Jonsdatter Walseth og Ole Jensen Hallen. De var ikke gift, og faren dro nordover, som nevnt i et tema ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsti Christensdatter Kurås f 17.7.1848 død 5.12.1920 i Ålen.gift med Lars Christoffersen Eggen f 18.9.1844 død 10.6.1909 paret ble gift i 1874,Ålen Foreldre til Lars EggenChristoffer Kirkbak og Kirsti Gudbrandsdatter Træet. Dette til opplysning. RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.