Gå til innhold
Arkivverket

[#48929] Skifte Hafslo 1694 (Solvorn)

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Skifteprotokoll indre Sogn #2, pag. 182b inneholder skiftet etter:Ole Thomasson i Solvorn (Hafslo), som tydeligvis var jekteskipper, sidan buet mellom anna inneheld ei jekt!Men filmkopien min er svært dårleg, og eg slit med arvetilhøvi; eg les følgjande:* enkja: Rachel Baldzersdotter* halvsøster: Britha Haraldsdotter* fullsøster: Anna Thomasdotter* fullsøster: Gunnilde Thomasdotter* søstersøn: Thomas Bøe(?)* ......: ..... BjørnethunMen ved utlodningi på neste side finn eg noko andre namn:* Thomas Bjørnethun* Eli Bjørnethun* Hans Johnson's born* Britha Haldorsdotter* Kari Monsdotter* Anna Monsdotter* Jacob OlsonEr det mogeleg å få litt hjelp til å tolka ervingane i dette skiftet utifrå originalen?Eg takkar so mykje på førhand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det hjelper ikke så mye med originalen heller, for her mangler deler av siden!Det står 'Thommes Biørnethun og Elj Biørnethun' i fortegnelsen over arvinger, og disse dukker opp først i utlodningen.Utlodningen synes greit gjengitt ovenfor. Ut fra størrelsen på arvepartene antar jeg at det er snakk om barna til fire søstre av avdøde, der de to Monsdøtrene synes å ha fått dobbelt så mye som de andre, og vel derfor er barn av fullsøsteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for undersøkingi av dette skiftet. Eg vart vel kanskje ikkje so mykje klokare, men når det manglar delar av sidene i protokollen, er det vel ikkje so mykje me kan gjera med det...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.