Gå til innhold
Arkivverket

[#48969] Skifte Hafslo 1846-1850

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Skifteregisteret for indre Sogn syner desse skifti:~~~~~~~~~~~~8303 Mari Johannesdtr Urnæs, pag. 134b, prot. D 2, per. 1846-1850~~~~~~~~~~~~8208 Ole Johannesen Voldum, pag. 25, prot. D 2, per. 1846-1850~~~~~~~~~~~~Eg mistenker desse for å ha vore mann og kone, og i so fall fekk dei visstnok ikkje born i lag. Er det mogeleg å få greie på:* Kva tid desse personane døydde/kva tid skifti vart ''opna''?* Kven som var ervingane deira?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

8303 Mari Johannesdtr Urnæs, pag. 134b, prot. D 2, per. 1846-1850. Skiftet er sluttet 20. april 1848, men det er vist til auksjon 20. april 1848. Det nevnes ikke noen enkemann, men barna Nils Christensen Bakken, Johanne Christensdatter og Marthe Christensdatter.8208 Ole Johannesen Voldum, pag. 25, prot. D 2, per. 1846-1850. Skiftet er sluttet 1. august 1846, og Ole J. var i live, og hadde forlangt skifte. Han hadde barna Kari Olsdatter, g.m. Einar Lassesen Kattevold, Barbara Olsdatter og Ragnilde Olsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for spennande svar.Ole er tydeleg frå Borgund i Lærdal, men Mari er ei av ''mine''. Likevel er dette skiftet svært so underleg; dei tre borni var tre av fem born som mannen Christen Nilsson hadde frå første ekteskapet sitt, medan dei to borni som Mari sjølv hadde (Johannes og Hans), ikkje er nemnde... Christen Nilsson utvandra sidan til Amerika!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.