Gå til innhold
Arkivverket

[#49160] Cesilia Olsdtr f.1799 g.m. Lars Larsen N.Tasta Hetl (Rog)

Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg kan ikkje finna henne(eller mannen) i FT1865(eg har funne henne død i 1883), ikkje med alle tenkjelege variantar.Eg har prøvt med f.1799 + - 10 år førenamn byrjar på Se...Ce...og etternamn børjar på Ol, utan å finna henne, har også prøvt med f. 1799 + - 5 år og berre etternamn børjar på Ol, utan hell.Er det nokon som kan hjelpa?Det eg eigentleg er ute etter, er kva tid mannen døydde. Det står i 1883 enke av Lars Larsen N. Tasta.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila S. Hynne

Hei MariannJa, denne var ikke enkel nei. Har forsøkt å lete litt men finner ikke noe.Hadde dette paret barn?, og når er Lars Larsen født? Kanskje du kan finne fram til Cecilie via noen av dem?mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Hei Mariann, vet du hvor Cecilia er født og når hun ble gift med Lars og hadde de noen barn? Ser av skanna kirkebok for Hetland at hun ialle fall bodde på Nedre Tasta da hun døde , hun var enke og folgekone , men det trenger ikke være ensbetydende med at hun hadde bodd på Nedre Tasta som gift.Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen
Gjest Tove Tjøstheim Eek

Og i 1865 tellingen for Hetland ,finner jeg en Johannes Larsen i nogenlunde rett alder, yrke skomaker og han har en datter kalt Cecilie .Så John Arthur er nok på rett spor. Finner ikke noen av de andre i 1865 .Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei, skal sei det har skjedd saker og ting her medan me var på tivoli m. påfylgjande besøk :-)Har for 3,5 år sidan hatt ein debatt gåande her: LenkeTenkte på å leggja den lenka ut, men sidan den omhandlar barnebarnet, tenkte eg at det ikkje var naudsynt, men det ser ut for at eg skulle gjort det likevel...Men eg veit ikkje kvar Cesilie vart fødd (heller ikkje han), eller kva tid dei vart gift. Eg har skrive 'Rullebakken' på Lars Larsen, kvar no det måtte vera.Takk for respons :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Da Johannes Larson og Berta Olsdtr. ble gifte i Frue sokn i Hetland 10.3.1852 var han 26 år og faren kalt Lars Tasta. Se Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Johan Arthur.Tusen takk for den datoen :-) Det var ein av dei få datoar eg mangla frå den generasjonen.Klarar du å finna han død og(Johannes Larsen altså)? Eg har funne kona i Frue 20.06.1875. Men han har eg leita etter, side opp og side ned.Han levde i 1865, og ho står ført som enke når ho døyr i 1875...Venleg helsing Mariann.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila S. Hynne

Hei igjen MariannLurer på om Cecilie og Lars har blitt uteglemt i 1865 tellingen. Hvis du er heldig kan den kanskje bare ha blitt glemt i den digitaliserte tellingen, og at du kan finne dem i originalen?På en av Tastad gårdene finner jeg denne mannen og hans familie LenkeLurer på om dette kan være en bror av Johannes? Har kikket på faddere for barna til Johannes og fant en Ole Larsen Tastad og Andreas Larsen som fadder for Cecilie f. 1852. Kikket også på faddere for Ole Larsens barn, og der var Johannes Larsen og en Andres Larsen fadder. Husker ikke nå hvilket av barna til Ole det var.For Rakel f. 1854 var Lars Larsen Tastad og en Knut Larsen Buøen faddere.For Laurits Rode f. 1855 var ei Sidsel Olsdatter (din Cecilie??) fadder.For Birthe Johanne f. 1861 fant jeg igjen Andreas Larsen som fadder.mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og tusen takk for engasjementet, (og litt av ein jobb du har hatt!!) :-)Ja, eg trur også at dei må ha blitt 'gløymt' i FT. for dei _er_ der jo ikkje!Det er forrseten ein annan familie som skulle vore å finna i Stavanger i FT1900, dei er det også umogeleg å oppspora. Så dei er nok ikkje alltid til å stola på FT heller.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Den familien du ikke finner i 1900 Stavanger er ? Skal innom Statasarkivet i Stavanger til uka. Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Tove, tusen takk for eit kjempetilbud!!Ein av grunnane til leitinga var at eg ville vita om foreldra i familien var i live.Eg var på Statsarkivet(to-tre år sidan), og leita etter dei, hadde også hjelp av ansatte der, men 0 respons.Men iallfall har eg funne dei i lister over gravlagde i Stavanger(Domkrk. og St.Petri).Men du kan gjerne få vita kven det var :-) Sigbjørn (Asbjørnsen)Egelandsdal f.1831 og kona Bertha Serine Joh.dtr. f.1833, heller ikkje sonen Severin Sigbjørnsen Egelandsdal f. 1878 er det råd å finna(han gifta seg 1.g. i 1902).Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila S. Hynne

Beklager første lenken den ble feil. Skjønner ikke hva som skjedde, litt tidlig kanskje:-)Her kommer riktig lenke par nr 13 Lenke mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kva skal eg sei??? Glimmmmmrrrrrande, Storarta, Fantastisk :-)))))Utruleg kva som går an å funna ut her, kan de gå inn på andre av mine uløyste òg, de finn dei under namnet mitt ved søk oppe på sida :-)))))Tusen takk!! Så får eg starta leitinga etter Lars Larsen, enklare no med litt færre år :-)Venleg helsing Mariann. PS:må innrømma at denne Cesilie(på Jelsa) var oppe ved søket mitt, men ho skulle jo bu på N.Tasta, difor vart ho vald bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Hei Mariann, ta en kikk på 1865 Tysvær, Bukken , garden Bukneberg , der fann eg ein Sigbjørn Asbjørnsen , i passeleg alder 32 og med kone Berta .Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, eg kjenner til den registreringa, det er rett, sjølv om det står feil f.stad på han/dei.Dei gifta seg på Bjerkreim i 1860, i 1865 er dei på Bokn, i 1878 i Stavanger, og der vart dei verande etterpå.Nokså omflakkande :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

I 1801 telling for Helleland, Hæskestad , garden Egelandsdalen er Sigbjørn Torkeldsen 40 år og sonen Asbjørn Sigbjørnsen 6 år , sistnevnte kan vera far til Sigbjørn (Asbjørnsen ) Egelandsdal . Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, det stemmer :-) Det er rett familie, eg fekk mykje god hjelp av Agnete Schjønsby då eg hadde for meg denne delen av slektstreet eg laga(som enno ikkje er ferdig :-))til tantejenta mi sin konfirmasjon.Agnete sende meg mykje informasjon.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Jeg må bare beklage ,men jeg har heller ikke klart å finne dem i 1900 tellingen. Rart forresten , fordi sønnen Severin Asbjørnsen Egelandsdal gifter seg jo i 1901 , den 24 april i St.Petri kirken . Da er faren Sigbjørn Asbjørnsen Egelandsdal gardbruker . Men det kan jo være at foreldrene har emigrert til USA . søsteren Alida Gurine gifter seg i St petri i 1909, 26 september. Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Og når det gjelder Cecilia så er hun født i Hjelmeland i 1799 . Hun er kalt Sissel i bygdeboka for Hjelmeland, foreldre ; gjestgivar Ola Tolleivsen f 1772 i Hjelmelandsvågen gift i g med Johanna Larsdatter f 1772 på Berekvam, Jelsa d, 1817 .Hans forldre , Tolleiv Nilson f ca 1738, d 1786 og Sissel Olsdatter f ca 1743i Hjelmelandsvågen , d 1795.Cesilia var først gift med Lars Larsen Kvame , Hjelmeland i 17. 6 1818 , han må være død ca 1851, for i 1852 gifter hun seg med enkemann Hadle Åsmundsen Erøy, Jelsa 1784-1867 , ingen barn med han og hun flytta fra Erøy som enke, ventelig til Nedre Tasta , der hun hadde bodd med sin første ekte mann. i 1865 bor hun på Erøen som Sesela Olsdatter . Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-)Nei, det har nok skjedd ein 'glipp' ein stad, for eg har som sagt gjort same erfaring.Men til Amerika for dei ikkje :-) Viss du les (12) ein gong til vil du sjå at eg har funne dei.Han døydde i 1911(begravd frå St.Petri), ho døydde i 1914 (begravd frå St.Domkrk.)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.