Gå til innhold
Arkivverket

[#49274] Kristian Daniel Johnsen f. 1833 Overhalden, Norge

Gjest Mari Johansson
 Del

Recommended Posts

Gjest Mari Johansson

Jag vet inte vilket fylke overhalden tillhör så jag lägger ut detta generelt söker efter föräldrarna till Kristian Daniel. Har någon tillgång till en födelsebok för 1833 i overhalden och som kan titta efter hans föräldrar så skulle jag vara väldigt tacksam. mvh Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove Haugrud

Hei ! Overhalla ligger i Nord-Trøndelag. Jeg har ikke tilgang til kirkebok, men i FT 1865 for Overhalla finnes det en Kristian Johnsen i riktig alder som bor sammen med sin far og hans kone - se linken nedenfor.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Hei igjen Mari!Vet ikke om du har funnet dette tidligere, men jeg tror dette er vielsen til Kristian Daniel og Maren Jørgine den 27 august 1865 (Nr 19) LenkeMvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Faren var fra Snåsa, og han døde 11. desember 1870 (F abt 1775) og Moren f 1793 var fra Bjørnes i Overhalla. Hennes foreldre var: Peder Sivertsen (1748-1810) og Gjertrud Pedersdtr Tødås(1753-1810) På Gjertrud har jeg aner en 5-6 generasjoner bakover På Peder har jeg bare 2.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.