Gå til innhold
Arkivverket

[#49287] Barnedåp - hva var foreldrenes bopæl?

Gjest Torgeir Kvalvaag
 Del

Recommended Posts

Gjest Torgeir Kvalvaag

Litt forsinket benytter jeg anledningen til å ønske Inger velkommen inn på banen. Godt at lamminga (i mai?) er over.I og med at Haakon Olai alt i 1875 bodde hos tanta i Lofoten, formoder jeg at Ingeborg var død på det tidspunktet. Men helt sikker kan jeg ikke være - ennå. Hvor var f.eks. faren Wollert på det tidspunkt?Hvis jeg har litt flaks, skal det være mulig å se et vedlagt bilde av Haakon (sammen med datteren Halfrid). Takket være dere som har deltatt i dette temaet - inkl. en uvitende (?) Leiv Skjerve - er jeg i løpet av disse dagene blitt klar over at jeg og kona er i slekt. Forbindelsen går via Haakon Olai og mora Ingeborg tilbake til Kvikne og Hals'ene. Dette er kunnskap ingen av oss har noe imot:-}Ha en fin 17.mai, alle sammen!Hilsen Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Det er altså min egen kone jeg er i slekt med:-}Så var det dette bildet, da. Hilsen Torgeir

bilete2726.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.